خبرگزاری کار ایران

برگزاری سه مسابقه کتابخوانی برای یادبود شهید سعید سیاح طاهری

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۹۵

با طراحی ستاد مردمی مسابقات کتابخوانی دفاع مقدس شهید سعید سیاح طاهری، سه مسابقه کتابخوانی با ویژگی صرف مخاطب محور در هفته دفاع مقدس درحال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، در اولین ابتکار به‌صورت (محله محور)، کتاب (بچه‌های کفیشه) خاطرات سردار مکی یازع از دلاوری‌های مردمان محله کفیشه آبادان در دوران محاصره شهر، در پنجم مهرماه و در سالروز شکست حصر آبادان در بین تمامی ساکنان خانه‌های این محله به‌صورت رایگان توزیع خواهد شد.

در دومین ابتکار به صورت (یگان محور)  کتاب (روزهای بی‌آینه) خاطرات منیژه لشکری، همسر خلبان شهید حسین لشکری در بین تمامی همسران خلبانان و کادر پایگاه‌های هوایی بوشهر، دزفول و تهران توزیع می‌شود.

در سومین ابتکار به‌صورت (استان محور) 22000 هزار جلد از چهار کتاب خاطرات، «وقتی مهتاب گم شد» به روایت شهید علی خوش‌لفظ، «خداحافظ سالار» به روایتگری همسر شهید حسین همدانی، «آب هرگز نمی‌میرد» به روایتگری جانباز محمد سلگی و کتاب «پیغام ماهی‌ها» خاطرات شهید حسین همدانی از قهرمانان و شهدای شاخص و مردمی  استان همدان که قبلاً در میان معلمان این استان توزیع شده، به مرحله دریافت برگه‌های پرسشنامه رسیده که در آبان ماه نتایج اعلام خواهد شد.

تفاوت این نوع مسابقات، تاکید بر مرجع نمودن فرهنگ دفاع مقدس به‌صورت غیرکلیشه‌ای و دقیقاً مرتبط با گروه مخاطب است تا با ااستفاده از غریزه همذات‌پنداری، ارتباط واقعی‌تری بین اثر و خواننده برقرار شود.

این مسابقات به‌صورت مردمی و با همراهی هنرمندانی همچون پرویز پرستویی، حوزه هنری کشور، حوزه هنری و آموزش و پرورش استان همدان، فرماندهان و کادر پایگاه‌های هوایی بوشهر، دزفول  وتهران و  نیز یاری عقیدتی سیاسی نهاجا انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز