خبرگزاری کار ایران

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی خبر داد ؛

نمایندگی موقت سفارت عراق در تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۸۵

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی با اشاره به در پیش بودن اجتماع و پیاده روی اربعین حسینی از شهرهای مختلف استان به سمت کربلا، گفت: نمایندگی موقت سفارت عراق برای صدور ویزای عزاداران حسینی به زودی در تبریز ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا، مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی اظهار داشت: پارسال برای بیش از 50 هزار نفر در استان ویزای سفر به کربلا صادر شد.

وی افزود: ویزای زایران استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی توسط نمایندگی موقت سفارت عراق صادر می شود و در یک هفته آینده این نمایندگی در تبریز آغاز به کار می کند.

امیر روحی ملکی خاطر نشان کرد: برای زیارت اربعین و سفر به عتبات عالیات عراق در این ایام داشتن گذرنامه و اخذ ویزا ضروری است.

این مقام مسئول یادآور شد: بر این اساس صدور ویزای زایران حسینی توسط نمایندگی موقت سفارت عراق به صورت انفرادی انجام می شود، ولی اعزام به کربلا با هماهنگی و به شکل گروهی خواهد بود.

وی افزود : نرخ قطعی صدور ویزای عراق هنوز اعلام نشده است، اما برای اعزام به عراق محدودیت ظرفیت برای هر استان وجود ندارد.

در اجتماع میلیونی مسلمانان و شیعیان که از نقاط مختلف جهان برای ابراز ارادت به اباعبدالله در اربعین امام حسین(ع) در کربلا تشکیل می شود، هزاران نفر نیز از آذربایجان شرقی حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز