خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مدیرکل جدید پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۵۷

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، از زحمات "بهرام صمدی‌راد" مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان تقدیر و "آرتین کمالی" به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه فعالیت‌های قوه قضاییه‌، میزان سنجش عدالت در جامعه است، افزود: زیرمجموعه‌ها‌ی این نهاد باید با دقت و قوت بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

بهرام صمدی‌راد افزود: سه مرکز پزشکی قانونی در تبریز و ۱۸ مرکز نیز در سایر شهرهای استان مستقر هستند و نیروی انسانی این اداره کل نیز از سال ۸۸ تاکنون، از ۹۲ نفر به ۱۴۸ نفر ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات استانی اداره کل پزشکی قانونی استان از ۱۳ میلیارد ریال در سال ۸۸ به ۸۰ هزار میلیارد ریال(در سال‌جاری) افزایش یافته است، اظهار داشت: در حوزه توسعه عرصه ملکی این اداره کل نیز اقدامات خوبی انجام شده و اکنون ۱۳ هزار متر مربع فضای ملکی در اختیار داریم که این میزان در سال ۸۸ برابر با ۲۱۰۰ مترمربع عرصه ملکی بوده است.

وی با تاکید بر این‌که از طریق منابع خارج سازمانی، بخش ژنتیک اداره کل دامپزشکی استان نیز راه‌اندازی شده و شمالغرب کشور را پوشش می‌دهد، افزود: در حوزه انفورماتیک نیز چه در بخش نرم افزار و چه سخت افزار کارهای خوبی انجام شده و یکی از واحدهای نمونه کشوری را در استان داریم.

صمدی‌راد در ادامه به راه‌اندازی سامانه خط تماس چهار رقمی اداره کل و طرح دادپزشک جهت پاسخگویی شبانه‌روزی نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به این‌که استان ما حادثه خیز است، افزود: سوله مدیریت بحران نیز منتظر حمایت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و... است تا به وسعت هزار متر مربع راه اندازی شود.

آرتین کمالی، مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات انجام شده در اداره کل پزشکی قانونی استان گفت: امید است بتوانیم قدم‌های مثبتی در این مجموعه برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز