خبرگزاری کار ایران

سحر قریشی بازیگر «رقص روی شیشه» شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۲۲

سحر قریشی جدیدترین بازیگری است که به مجموعه «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه» و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری پیوسته است.

به گزارش ایلنا، پس از حضور چهره‌های مطرح سینما در این مجموعه شبکه نمایش خانگی، سحر قریشی جدیدترین بازیگری است که برای ایفای نقش در این مجموعه انتخاب شده و به‌زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

قریشی پیش از این با مجموعه «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی و در ماه‌های اخیر هم با مجموعه «سیزده شمالی» حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده است و «رقص روی شیشه» سومین تجربه حضور این بازیگر در یک سریال نمایش خانگی است.

فیلمبرداری مجموعه ٢٦ قسمتی «رقص روی شیشه» که براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده، از هفته گذشته در تهران آغاز شده و برخی از بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند و هنوز انتخاب نهایی چند چهره دیگر نیز باقی مانده که به‌زودی قطعی خواهد شد.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: پیمان جعفری، کارگردان: مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه‌گذاران: مهرداد امیر رضوانی - مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر صدابرداری: محمدکیان ارثی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح لوگو: محمد روح‌الامین، عکاس: حبیب مجیدی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز