خبرگزاری کار ایران

انصاری: قول می‌دهیم برای دربی از جان و دل مایه بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۲۳

محمد انصاری برای بازی دربی به هواداران این تیم تضمین داد که او و هم تیمی هایش تمام تلاششان را برای رسیدن به پیروزی بکنند.

به گزارش ایلنا، محمد انصاری در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در گفتگویی با خبرنگاران صحبت هایی را در مورد موضوعات مختلف انجام داد. انصاری در ابتدا راجع به بازی دربی گفت: بازی دربی همانطور که همه می دانند، شرایط خاص خودش را دارد امیدوارم بازی خوبی را تماشاگران شاهد باشند، بازی جوانمردانه ای باشد و انشالله بتوانیم تماشاگرانمان را راضی به خانه بازگردانیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر استراحت کم پرسپولیسی ها پیش از دربی اظهار داشت: تصمیم را کمیته برگزارکنندگان مسابقات می گیرند و فکر می کنم استقلال هم شرایط مشابه با ما را داشته باشد، حالا فکر می کنم آن ها یک روز بیشتر استراحت کردند. فکر می کنم زمان مسابقات در همه جای دنیا اینطور باشد شاید هم فاصله ها کمتر از این باشد. ما باید ریکاوری خوبی داشته باشیم تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

مدافع پرسپولیس درخصوص کشمکش ها بین هواداران در این باره که این دربی چندمین شهرآورد است هم خاطرنشان کرد: من اطلاعی ندارم دربی چندم است!

محمد انصاری در ادامه به عملکرد پرسپولیس در آسیا پرداخت و گفت: خدا را هزار مرتبه شکر می کنیم که توانستیم در این شرایط به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کنیم. کار واقعا سخت بود، همت همه مجموعه پرسپولیس اعم از بازیکنان، کادرفنی، هواداران، مدیریت و... . خداراشکر توانستیم صعود کنیم، صعود شیرینی بود که فکر می کنم تمام ایرانی ها خوشحال شدند. امیدوارم بتوانیم در بازی با السد هم از تجربه بازی سال قبل استفاده کنیم و بتوانیم از این مرحله هم صعود کنیم.

انصاری در پایان تاکید کرد: تضمین می دهیم تمام تلاشمان را بکنیم، قطره ای کم نمی گذاریم از عرقمان و امیدوارم بتوانیم شادشان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز