خبرگزاری کار ایران

محمد انصاری: مردم با کمک‌هایشان به آسیب‌دیدگان التیام دهند/ بازی سختی با پدیده داریم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۲۵۱

مدافع پرسپولیس از شرایط تیمش پیش از دیدار با پدیده می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد انصاری در حاشیه تمرین امروز  پرسپولیس، گفت: بازی هفته آینده ما با پدیده بازی آسانی نیست. آنها تیم خیلی خوبی هستند و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برند. پدیده حریف قابل احترامی به حساب می‌آید و امیدوارم آنها را شکست دهیم.

وی با اظهار تأسف از زلزله اخیر کرمانشاه و جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان در این منطقه، یادآور شد: این زلزله یک اتفاقی بود که همه خانواده‌ها و ملت ایران را تحت تأثیر قرار داد. امیدوارم مردم هرچقدر که می‌توانند کمک کنند تا کمی از بار این مصیبت کم شود به خانواده‌های بازماندگان التیام بدهد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «رفتن یکی از بازیکنان به کرمانشاه برای کمک به زلزله‌زدگان پیشنهاد چه کسی بود؟»، گفت: پیشنهاد شخص خاصی نبود، همه تصمیم گرفتند که اقدامی انجام بدهند. این یک وسیله است و ما هم احساس کردیم که در این زمینه باید یک کاری انجام دهیم.

انصاری در واکنش به اینکه مردم برای انتقال کمک‌های‌شان به مناطق زلزله‌زده بیشتر به افراد معروف اعتماد دارند، تصریح کرد: ما می‌توانیم به وسیله شهرت و جایگاهی که داریم، به مردم کمک کنیم. استفاده از این شهرتی که مورد تأیید مردم است، می‌تواند یک اتفاق خوب باشد. به‌نظرم مردم هم باید کمک‌های خود را به هر طریقی شده به مردم زلزله‌زده برسانند. جدا از حساب‌های هلال احمر، آنها می‌تواند از این راه هم کمک کنند. گستردگی اتفاق به حدی است که باید همه کمک کنند.

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاری که «آیا مزایده پیراهن پرسپولیس به نفع زلزله‌زدگان پیشنهاد سید جلال حسینی بود؟»، گفت: یک تصمیم جمعی بود و پیشنهاد شخص خاصی نیست. سیدجلال هم بزرگ ماست. بچه‌ها یک پیشنهادی دادند و همه قبول کردند. ان‌شاءالله تا چهارشنبه خبر نهایی را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز