خبرگزاری کار ایران

فرصت طلایی نمازی برای فرار از بحران/ جمعه سرنوشت ساز

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۶۳۲

نمازی برای فرار از بحران باید صنعت نفت را در فولادشهر شکست دهد.

به گزارش ایلنا، فصل برای ذوبی ها خیلی خوب شروع شد. پیروزی خارج از خانه آن هم در وطنی قائمشهر مقابل نساجی و جواد نکونام. در ادامه تساوی با استقلال هم نشان داد این تیم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت اما هر چه گذشت سفیدپوشان نتایج ضعیف تری نسبت به گذشته دارند.

آنها حدفاصل هفته های سوم تا پنجم، روند پرنوسانی داشتند اما بعد از برد خارج از خانه در برابر ماشین سازی بود که ذوبی ها دیگر رنگ برد را ندیدند. شکست در هفته ششم مقابل پدیده آن هم در فولادشهر و سپس تکرار این باخت در جام حذفی در برابر همین تیم، کار شاگردان نمازی را سخت تر کرد. انتظار می رفت آنها در خوزستان بتوانند حداکثر امتیازات را استقلال این شهر بگیرند اما موقعیت سوزی هی فراوان مهاجمین ذوب، برد را به تیم آبی پوش هدیه داد و ذوب را با 8 امتیاز در رده نهم جای داد.

سعید آذری نشان داده به این زودی ها از انتخابش پشیمان نمی شود و حمایت لازم را انجام می دهد. در زمان یحیی گل محمدی هم این اتفاق رخ داد و نتیجه اش دو قهرمانی در جام حذفی بود. او حالا بار دیگر از سرمربی تیمش حمایت کرد و باید دید این حمایت تا چه هفته ای ادامه دار خواهد بود. نمازی در اولین فصل حضور خود در فوتبال ایران به عنوان سرمربی روزهای دشواری را سپری می کند.

ذوب آهن جمعه این هفته در خانه خودش میزبان صنعت نفت است و بهترین فرصت برای آنها خواهدبود تا با شکست حریف نه چندان آماده خود امتیازتشان را دو رقمی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز