خبرگزاری کار ایران

اصغر حاجیلو در گفتگو با ایلنا:

شفر مشکل گلزنی استقلال را حل می‌کند/ با پیروزی مقابل پرسپولیس به جدول برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۸۸

حاجیلو در خصوص نگرانی هواداران استقلال افزود:‌ آنها حق دارند از نتایج تیم نگران و ناراحت باشند و هدف مجموعه رضایت آنهاست

اصغر حاجیلو سرپرست استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی 88 اظهار داشت: مطمئن باشید در دربی بهترین عملکرد را خواهیم داشت تیم در آینده نزدیک نتایج خوبی خواهد گرفت این بدشانسی‌ها که گریبان تیم ما شده به زودی دست از سر تیم ما برخواهد داشت.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل نساجی عملکردمان خوب بود. فقط در زدن ضربات آخر دچار مشکل شدیم که شفر در حال حل کردن این مساله است و به زودی استقلال در هر بازی گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند.

حاجیلو در خصوص نگرانی هواداران استقلال افزود:‌ آنها حق دارند از نتایج تیم نگران و ناراحت باشند و هدف مجموعه رضایت آنهاست فکر می‌کنم با برد در دربی و بازی معوقه به جدول لیگ باز می‌گردیم.

سرپرست استقلال در خصوص عملکرد پرسپولیس در مسابقات خاطرنشان کرد: پرسپولیس این روزها یکی از آماده‌ترین تیم‌های ایران و حتی آسیاست آنها نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا گرفتند. به جمع 4 تیم پایانی راه یافتند و امیدوارم بتوانیم یک بازی جذاب را مقابل یکدیگر انجام دهیم.

حاجیلو در خصوص انتخاب فغانی به عنوان داور دربی 88 تاکید کرد: فغانی بهترین انتخاب بود او تجربیات بسیار خوبی از قضاوت در جام جهانی دارد و امیدوارم روز پنجشنبه عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره اینکه مسئول کمیته مسابقات لیگ اعلام کرده استقلالی‌ها مخالف اختصاص 90 به 10 ظرفیت ورزشگاه آزادی در دربی 88 بوده‌اند، گفت: نمی‌توان این قانون را اجرا کرد من هم در جلسه حضور داشتم خود پرسپولیسی‌ها هم دوست نداشتند چنین قانونی در دربی اجرا شود زیرا باعث ایجاد تنش بین هواداران و حاشیه‌سازی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز