خبرگزاری کار ایران

اصغر‌حاجیلو در گفت وگو با ایلنا:

برد برابر قطر راه صعود را هموار می‌کند/ برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی در بهترین شرایط خود نسبت به سال های گذشته قرار دارد.

اصغر حاجیلو پیشکسوت فوتبال ایران، در خصوص بازی تیم ملی با قطر به خبرنگار ورزشی ایلنا، گفت: تیم ملی در بهترین شرایط خود نسبت به سال‌های گذشته قرار دارد. بازیکنان تیم ملی در عین جوانی در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارند و از نظر تجربه حضور در میدان های بزرگ هم در وضعیت ایده‌آلی قرار گرفتند. در حال حاضر برای کی‌روش، انتخاب 11 بازیکن اصلی از میان بازیکنان آماده تیم ملی، تبدیل به یک چالش بزرگ شده است.

وی افزود: برگزاری بازی در ایران و حضور چشمگیر هواداران دربازی فردا، برای ایران یک نعمت است که امیدوارم بازیکنان تیم ملی از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را برده و تیم قطر را با تعداد گل زده بالا شکست دهند تا راه صعود به جام‌جهانی در ابتدای راه هموار شود.

حاجیلو در مورد تیم ملی قطر نیز گفت: از زمان‌های گذشته قطر به خاطر شرایط جغرافیایی و جمعیت کم، به استخدام بازیکنانی با ملیت‌های مختلف رو آورده است. این بازیکنان شاید از نظر فنی در سطح بالایی قرار داشته باشند اما بدون شک عرق و تعصبی به تیم ملی قطر ندارند و این موضوع با گذشت زمان برای این تیم مشکلاتی را پدید می‌آورد.

پیشکسوت استقلال درخصوص نتایج و اتفاقات اخیر باشگاه استقلال نیز گفت: من اکنون به عنوان سرپرست باشگاه سایپا مشغول به فعالیت هستم و از نظر حرفه‌ای اظهارنظر درباره استقلال کار اشتباهی است. اما به عنوان یک هوادار قدیمی و کسی که از کودکی عاشق استقلال بوده است دعا می‌کنم با تغییراتی که صورت گرفته، مشکلات استقلال هرچه سریع تر حل شود و این تیم به جایگاه واقعی خود برگردد.

 

کد خبر : ۴۰۶۶۷۷