خبرگزاری کار ایران

بهترین داور آسیا قاضی دربی پایتخت شد/ در یک قدمی ترکی، کمی به سمت آبی

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۸۲

علیرضا فغانی داور بازی دربی شد.

به گزارش ایلنا، کمیته داوران اسامی داوران بازی های هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور را اعلام کرد که بر این اساس علیرضا فغانی قضاوت مسابقه تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را در روز پنج شنبه پنجم مهرماه ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی بر عهده خواهد داشت.
محمدرضا منصوری و رحیم شاهین کمک های اول و دوم فغانی در این بازی خواهند بود.  سید رضا مهدوی به عنوان داور چهارم و مهدی عالیقدر کمک داور ذخیره انتخاب شده اند. همچنین حسین عسکری ناظر داوری و فریدون اصفهانیان ناظر ویژه داوری این دیدار هستند.

علیرضا فغانی برای ششمین بار قاضی دربی خواهد بود. پیش از این بهترین داور آسیا که رده بندی جام جهانی 2018 را هم قضاوت کرد دربی های 74، 77، 83، 84 و 86 را سوت زده بود. در شهرآوردهایی که با قضاوت فغانی همراه بوده دو برد به استقلال رسیده است. پرسپولیس یک بار برنده شده و دو بازی هم با تساوی به اتمام رسیده است. مهرداد اولادی در دربی 74 از پرسپولیس و مهدی رحمتی در دربی 84 از استقلال اخراجی های فغانی در بزرگترین بازی فوتبال ایران بوده اند.

 فغانی برای رسیدن به رکورد محسن ترکی تنها یک بازی فاصله دارد. باید دید پنجحم مهرماه برای علیرضا فغانی به چه شکلی تمام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز