خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صورت گرفت

برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنجان در ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۸۹

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنجان، پیشکسوتان عرصه خبر و رابطین خبری بخش های مختلف ذوب آهن اصفهان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان و روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با حضور حجت الااسلام و المسلمین دکتر انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دکتر صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان ، فرهاد نیک نام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن و تنی چند از دیگر مسئولین سه شنبه 16 مرداد ماه در باشگاه قایقرانی ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این آیین از پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه تجلیل ویژه به عمل آمد و به خبرنگاران شهرستان لوح تقدیر اهداء شد. مرحوم عبدالکریم شکرچی و مرحوم منصور امینی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر در شهرستان لنجان بودند که دار فانی را وداع گفته و در این مراسم یاد ایشان گرامی داشته شد .  نجف قلی کاوه ای ، مرتضی ذوالفقاری ، احمد شریفی ، محمدرضا شریفی ، محمد مهدیان ، کاظم سلیمیان ، حسن علیخانی ، ساسان اکبرزاده و مختار استکی از دیگر پیشکسوتانی بودند که در آیین گرامیداشت روز خبرنگار ، به پاس سالها فعالیت در حوزه خبر و رسانه ، مورد تجلیل قرار گرفتند .

  حجت الاسلام و المسلمین دکتر انصاری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی سخنانی گفت: بنده از خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان هستم و امروز که در این محفل حضور یافتم بسیاری از خاطرات خود را به واسطه اینکه پدرم بازنشسته این صنعت بزرگ بوده است ، مرور نمودم.

وی افزود : اقتصاد و صنعت می‌توانند بر فرهنگ و هنر اثرگذار باشند و در مجموع چرخه فرهنگ و اقتصاد همراه یکدیگر حرکت می کنند.

دکتر انصاری گفت : مهمترین سرفصل های حوزه خبر و اطلاع رسانی عبارتند از : واقع گرایی،حق گویی،سودمندی،آرام بخشی، امید زایی و بیان مودبانه.

رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد : خبرنگاران در خط مقدم جبهه خبررسانی در جامعه هستند و در تمامی صحنه‌های مهم جامعه در نقطه تعامل مردم و مسئولان به شمار می روند. این قشر پر تلاش و خستگی ناپذیر به دلیل علاقه به حوزه کاری خود با وجود مشکلات و سختی‌ها دست از تلاش نمی‌کشند و مردم نیز به خبرنگاران علاقه مند هستند و برای این قشر ارزش و احترام زیادی قائل می باشند.

در ادامه دکتر صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان نیز به اهمیت حرفه مقدس خبرنگاری و نقش آن به ویژه در عصر امروزی پرداخت و خواستار فعالیت مجدانه خبرنگاران برای ترویج روحیه امید در جامعه شد.

وی افزود : دشمن به اهمیت اطلاع رسانی و نقش موثر آن در زندگی مردم پی برده و در این زمینه سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام داده است تا بتواند فرهنگ ناب ایرانی را از این مسیر با مشکل همراه سازد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد : اصحاب رسانه ، خط مقدم جبهه مقابله با دشمن هستند و لذا حرفه خبرنگاری مقدس و شریف است. خبرنگاران با اطلاع رسانی شفاف و به موقع سبب می شوند مردم از رسانه هایی که مورد اطمینان نیستند اخبار را دریافت نکنند.

فرهاد نیکنام رییس اداره ارشاد شهرستان لنجان نیز گفت : قشر خبرنگاران از کم توقع ترین اقشار جامعه هستند که با وجود این موضوع هیچگاه از رسالت خود کم نگذاشتند و در عرصه های مختلف با اطلاع رسانی مناسب ، نقش موثری در تنویر افکار عمومی ایفا نمودند.

وی با اشاره به اینکه انشاا... شاهد باشیم نشریات بیشتری در این شهرستان مجوز انتشار دریافت نمایند تصریح کرد :لازم است  نسبت به آموزش وابلاغ شیوه نامه‌های جدید در حوزه فعالیت‌های مطبوعاتی به خبرنگاران شهرستان برنامه ریزی صورت پذیرد.

در ادامه علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار تصریح کرد : انقلاب ما از ابتدا یک انقلاب فرهنگی و دینی بوده است و حاصل رشادت های مردم بود که پیروزی را به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد : مدیران و تکنسین های ذوب آهن اصفهان هر یک در ساخت و راه اندازی مجموعه های مختلف صنعتی در کشور نقش بی بدیلی را ایفا نمودند ، حدود 80 درصد از مدیران ، کارشناسان و تکنسین های شرکت های فولادی سطح کشور  ذوب آهنی هستند و این مهم افتخاری برای نسل های مختلف این مادر صنعت فولاد کشور به شمار می رود.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن بیان کرد : این شرکت تاکنون حدود 500 میلیارد تومان در زمینه فعالیت های زیست محیطی سرمایه گذاری نموده است و چشم انداز خوبی نیز در این زمینه ترسیم نموده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز