خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس-سپیدرود و پدیده-تراکتورسازی

جادوگر به دنبال سنت شکنی در مقابل شاگردان برانکو / تراکتور در پی فرار از بحران

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۵۳

دو دیدار از هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا در ادامه‌ی هفته‌ی هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه دو دیدار برگزار خواهد شد که پرسپولیس در آزادی به مصاف شاگردان علی کریمی در سپیدرود می‌روند و پدیده هم در مشهد از تراکتورسازی بحران زده پذیرایی خواهد کرد.

پرسپولیس - سپیدرود

دیدار این دو تیم از چند جهت می‌تواند جذاب باشد و علاقه‌مندان به فوتبال را از دیدن یک فوتبال زیبا راضی کند.پرسپولیس در این دیدار باید فاصله خود را با صدر جدول کم کرده و خود را در کورس قهرمانی نگه دارد. همچنین این تیم در این مسابقه که قبل از دربی برگزار می‌شود تلاش خواهد کرد با غلبه بر سپیدرود رشت با روحیه‌ی خوب به مصاف حریف سنتی خود برود.

پرسپولیس با روحیه‌ی خوبی که ار برد مقابل الدحیل کسب کرده تلاش می‌کند با یک برد دلچسب این برد را تکمیل کند و با روحیه‌ی دوچندان به مصاف استقلال در دربی 88 برود. 

از سوی دیگر شاگردان علی کریمی که توانستند در مقابل نفت آبادان اولین امتیاز خانگی خود را بگیرند در تلاش هستند تا بتوانند در مقابل بهترین تیم ایران در دوسال گذشته خودی نشان داده و با امتیاز تهران را ترک کنند.از جمع بازیکنان سپیدرود علیرضانورمحمدی، ایمان صادقی و حسین کعبی سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و می‌توانند با انگیزه مضاعف در مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند و توانایی های خود را به برانکو ایوانکوویچ نشان دهند.

اما مهمترین تقابل در این دیدار قرار گرفتن علی کریمی در مقابل تیم محبوب خود است که می‌تواند قابهای ماندگاری ثبت کند. کریمی یکبار سال گذشته در مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قرار گرفت و مورد تشویق شدید هواداران نیز قرار گرفت. این بازی با نتیجه 3 بر 0 به سود سرخپوشان تهرانی تمام شد و کریمی امیدوار است بتواند در دومین تقابل خود با این تیم نتیجه‌ی بهتری کسب کند.

پدیده - تراکتورسازی

صدر نشین لیگ برتر در حالی به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت که از مشکلات مالی رنج می‌برد و کادرفنی و بازیکنان این تیم روزی نیست که از این مشکلات گلایه نکنند. یحیی گل‌محمدی سرمربی جوان این تیم با تیم خوبی که در این فصل جمع کرده امیدوار است این مشکلات مالی هر چه سریعتر رفع شود تا تبعات آن دامن پدیده را نگیرد .

از سوی دیگر تراکتورسازی با خروج جان توشاک از این تیم روزهای ملتهبی را سپری می‌کند. باخت به صنعت نفت آبادان و کنار رفتن از جام حذفی این تیم را وارد بحران شدیدی کرده و باید دید محمدتقوی سرمربی موقت تراکتورسازان می‌تواند با غلبه بر پدیده کمی این بحران را پشت سر بگذارد یا خی.

تراکتورسازان در این بازی از خرید جدید خود یعنی احسان حاج‌صفی رونمایی خواهند کرد و باید ببینیم این بازیکن ملی پوش می‌تواند در حد نام و سابقه خود برای این تیم مثمرثمر باشد یا شرایط بد تراکتورسازی روی او هم تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز