خبرگزاری کار ایران

استراتژی مخفی برانکو برای بازی با سپیدرود و استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۴۲۷

محرومیت نقل و انتقالاتی دست برانکو را برای انتخاب نفرات محدود کرده که این عامل می‌تواند به قیمت دست دادن بازیکنان اصلی برای ادامه مسابقات شود.

به گزارش ایلنا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان 10 روز سخت و نفسگیر را همراه تیمش خواهد داشت که در آن آنها سه بازی سخت را در مقابل سپیدرود، استقلال و السد انجام خواهند داد.

تیم فوتبال پرسپولیس به سبب محرومیت‌های نقل و انتقالاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند نتوانسته بازیکن شاخصی به جمع خود اضافه کند به همین خاطر فشار زیادی به این بازیکنان شاخص این تیم وارد می‌شود و آنها عملا نمی‌توانند در هیچ مسابقه‌ای استراحت کنند.

حساسیت جدال با استقلال و بعد از آن در مقابل السد باعث شده این فکر به ذهن هواداران پرسپولیس متبادر شود که آیا برانکو این ریسک را پذیرفته و به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت خواهد داد و آنها را از خطرات احتمالی مصدومیت و محرومیت در امان نگه خواهد داشت یا خیر.

با شناختی که از برانکو وجود دارد او کمتر اهل بازی دادن به بازیکنان جوان خود است البته نمی‌توان خورده‌ای به او گرفت زیرا فاصله‌ی نیمکت نشینان این تیم و بازیکنان اصلی چشمگیر است و این عامل خود باعث عدم اعتماد برانکو به بازیکنان جوان می‌شود.

نتیجه گیری در مقابل سپیدرود برای ماندن در کورس قهرمانی برای تیم بسیار حائز اهمیت است اما بازی بعدی پرسپولیس در مقابل استقلال خواهد بود جایی که دو رقیب سنتی در مقابل هم خواهند گرفت و هواداران پرسپولیس از تیم خود فقط برد را مطالبه می‌کنند از همین رو امکان این وجود دارد برانکو ایوانکوویچ سنت شکنی کرده و در مقابل سپیدرود به بعضی از بازیکنان خود استراحت بدهد.

کمال کامیابی‌نیا که از دیدار رفت در مقابل السد محروم است با دریافت سه کارت زرد در هفته‌های گذشته لیگ در آستانه از دست دادن دربی قرار دارد و اگر در مقابل سپیدرود کارت دریافت کند در مقابل استقلال محروم خواهد بود . او یکی از بازیکنانی است که انتظار می‌رود در مقابل سپیدرود بازی نکند تا بدون محرومیت پا به دربی بزرگ پایتخت بگذارد.

باید دید برانکو چه تصمیم خواهد گرفت و برای این معضل چه تمهیدی خواهد اندیشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز