خبرگزاری کار ایران

برانکو: سپیدرود تلاش می‌کند شیرینی جشن را از ما بگیرد/ انتقادها از من طبیعی است

کد خبر : ۶۱۶۶۴۴

سرمربی پرسپولیس از تقابل هفته پایانی تیمش و جشن قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تیمش از بازی مقابل سپیدرود اظهار داشت: آخرین بازی ما است در لیگ برتر و بعد از آن جشن قهرمانی خواهیم گرفت. طبیعی است که دوست داریم مقابل هوادارانمان آخری بازی را که با جشن قهرمانی همراه خواهد بود با برد پشت سر بگذاریم. من از شما اصحاب رسانه که در طول فصل از من حمایت کردید و زحمت کشیدید، شکر می‌کنم امیدوارم همین روند را در کنار هم ادامه دهیم و همینطور لازم می دانم از هواداران پرشور پرسپولیس که در همه جای ایران ما را حمایت کردند، تشکر کنم و یک تبریک ویژه به آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره باشگاه که ما را حمایت کردند، بگویم. از کادر فنی پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که کنار من زحمت‌های زیادی کشیدند تا تیم موفق شود و یک تبریک ویژه به همه بازیکنانم که تلاش ویژه‌ای کردند و توانستیم قهرمان شویم. به علی کریمی هم تبریک می‌گویم که اعتماد به نفس و توانایی خودش را نشان داد و یک تیم را که در شرایط سختی قرار داشت توانست در لیگ برتر نگه دارد.

وی افزود: حریف تلاش می‌کند که جشن ما را از شیرینی بیندازد  و این طبیعی‌ترین رفتار ورزشی انسانی نمی‌تواند باشد امیدوارم فردا همه چیز در یک جو خوب و دوستانه اتفاق بیفتد و همه از بازی لذت ببریم و شاهد یک اتفاق جالب و کاملا ورزشی باشیم. دلمان می‌خواهد فردا با یک برد شیرین فصل را با قهرمانی تمام کنیم. البته لیگ قهرمانان ادامه دارد.

وی درمورد مصدومان تیمش گفت: ربیع‌خواه و علیپور مصدوم هستند و سایر بازیکنان ما همگی آماده‌اند.

وی در پاسخ به این سئوال که شما توانستید به دو قهرمانی متوالی دست یابید با همه این افتخارات باز هم از شما انتقاد می‌شود، گفت: من واقعا افتخار می‌کنم در پرسپولیس کاری کردم که در سه سال گذشته کیفیت بالایی را به نمایش گذاشتیم، به نظرم پرسپولیس استحقاقش را داشت در هر حال مثل هر باشگاهی نقطه‌ضعف‌هایی وجود دارد، تیم‌های بزرگ شکست می‌خوردند و طبیعی است انتقادهایی صورت بگیرد. آن چیز که مهمتر است برای ما این است که ما به عنوان باشگاه پرسپولیس راه خودمان را پیش می‌بریم کاری به حواشی و انتقادها نداریم در صورتی که انتقاد باعث می‌شود با قدرت جلو برویم و قوی‌تر ظاهر شویم، همین انتقادها است که فوتبال را آنقدر زیبا نشان می‌دهد. به هر حال آخرین حرف همیشه نتیجه است که مشخص می‌کند و ما به این نتیجه‌ای که بدست آوردیم، جواب منتقدان را دادیم.

وی در ادامه درخصوص تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس و اینکه هنوز بازیکنان با باشگاه به نتیجه نرسیدند، گفت: این مساله‌ای است که هنوز در جریان است و بازیکنان با مسئولین باشگاه صحبت می‌کنند. علی‌رغم محرومیتی که داریم مطمئن باشید پرسپولیس سال آینده بهتر خواهد بود.

وی درمورد اینکه یوپ هاینکس گفته بود می‌خواهم بعد از آنچلوتی بازیکنان بایرن را از حضور در فضای مجازی منع کنم گفت: شما فکر می‌کنید امکانش هست که چنین چیزی انجام شود.

برانکو درمورد اینکه بازیکنان پرسپولیس گاهی چندین و چند ساعت در کانال تلگرامی و اینستاگرام می‌گذرانند، اظهار داشت: آنچه که هاینکس می‌خواهد انجام دهد و بازیکنان بایرن را منع کند تا به فضای مجازی نروند، فقط در زمان تمرین اتفاق می‌افتد و بازیکنان در آن زمان  در فضای مجازی نیستند. از نظر فیزیکی و طبیعی نمی‌شود بازیکنان را برای حضور در فضای مجازی منع کرد. زمانی می‌گفتند موبایل همراه بازیکنان نباشد و گوشی‌ها را جمع می‌کردند اما اکنون بازیکنان 4-3 گوشی تلفن دارند البته ما به آنها یادآور می‌شویم که وقتشان را زیاد در اینستاگرام و تلگرام صرف نکنند اما نمی‌شود که بازیکنان را به طور کامل از حضور در فضای مجازی منع کرد. این مشکلی است که وجود دارد و فقط مربوط به تمام بازیکنان ایران نیست بلکه مشکل تمام بازیکنان تمام دنیا است.

برانکو افزود: زمانی بازیکنان ورق بازی می‌کردند، اکنون پلی‌استیشن بازی می‌کنند شما به ما کمک کنید تا جلویشان را بگیریم. ما وقتی به بازیکنان توصیه می‌کنیم که استوکی بپوشد وقتی بازیکن آن استوک را می‌پوشد و بد بازی کند به ما می‌گوید به خاطر اینکه شما گفتید کفش 6 استوک یا 10 استوک بپوشم بازی‌ام خراب شد. بنابراین ما فقط به بازیکنان حرفه‌ای‌گری را یاد می دهیم. اما قبول داریم یکی از مشکلات امروز هم بعضی از بازیکنان هستند که بین دو نیمه هم پیامک می‌فرستند که در همه جای دنیا وجود دارد.

وی در ادامه درخصوص تشبیه کردن او با استانکو مربی بزرگ کرواسی که توانست در ایران به قهرمانی برسد گفت: اقای استانکو مربی بزرگی است و یکی از مربیان بزرگ تاریخ کرواسی است، او دانش زیادی دارد. 

ارتباط خوبی با او دارم در خیلی از سمینارها شرکت کردیم برای او ارزوی سلامتی می‌کنم. خیلی از بازیکنان نسل جوان در دنیای فوتبال زیر نظر استانکو معرفی شدند و رشد کردند من بارها قابل او بازی کردم، خیلی خوشحالم استانکو اثر خوبی در فوتبال ایران به نمایش گذاشت.

وی در پایان در خصوص اینکه ایا بلازویچ می‌تواند به این دیدار برسد گفت: متاسفانه در به علت بیماری نمی‌تواند در این بازی حضور پیدا کند حتی خیلی ناراحت شدند که نتوانستند به ایران بیایند قول داده‌اند که یک روز فرصتی پیش بیاید تا بتوانند در ایران حضور داشته باشند مطمئنا زمانی که حضور پیدا کنند کنفرانس خبری 24 ساعته برگزار خواهند کرد که شما به پاسخ سوال‌تان برسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز