خبرگزاری کار ایران

تقابل حساس نورمحمدی با پرسپولیس؛

بازگشت کاپیتان رضا به آزادی در جدال با برانکو

کد خبر : ۶۱۶۳۴۷

کاپیتان سابق پرسپولیس روز جمعه با این تیم دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپیدرود در حالی در هفته پایانی لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس برود که با توجه به نتایج هفته بیست و نهم، بقای این تیم در لیگ برتر مسجل شده است و این دیدار برای رشتی‌ها حالت تشریفاتی دارد.

از نکاتی که باعث جذابیت این دیدار به ظاهر کم اهمیت می‌شود، حضور تعداد زیادی از پرسپولیسی‌های سابق در ترکیب و کادرفی سپیدرود است که یکی از آنها رضا نورمحمدی، مدافع و کاپیتان سابق سرخپوشان تهرانی است.

نورمحمدی 6 فصل (از فصل دهم تا پانزدهم) در پرسپولیس حضور داشت، 138 بازی در ترکیب این تیم به میدان رفت و با وجود بازی در پست دفاع، 9 بار برای سرخپوشان گلزنی کرد و در اواخر حضورش در این تیم هم به دلیل سابقه‌ای که پیدا کرده بود بعضاً بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست.

با این وجود تغییرات مد نظر برانکو با خروج او از جمع سرخپوشان همراه بود و نورمحمدی راهی سیاه‌جامگان، صنعت نفت و در نهایت سپیدرود شد.

تقابل او با پرسپولیس علاوه بر جذابیت‌های خاصی که دارد، بدون شک برای خود این بازیکن هم از اهمیت خاصی برخوردار است و انگیزه بالایی برای حضور مقابل تیم و سرمربی سابقش خواهد داشت.

 

گزارش: مهدی حاجی خانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز