خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۸۹

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان با انتشار پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدای عملیات تروریستی اهواز، این اقدام غیرانسانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار تروریستی 31 شهریور 97 در اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه و نظامیان سرافراز میهنمان که با انگیزه ایجاد تفرقه در اقوام سرافرازو سربلند استان خوزستان اتفاق افتاد مایه تاثر و اندوه فراهم  گردید.

 این اعمال کورکورانه تروریستی که با هدف قرار دادن آحاد مردم نشان از آن دارد که این  مزدوران معاند، نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند بلکه برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

 شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ که با پشتیبانی برخی از حکام مرتجع منطقه صورت گرفت. این مصیبت بزرگ را به خانواده شهدای ترور تسلیت عرض نموده و برای مجروحین صحت و سلامتی از درگاه ایزد منان خواستار است.

شورای هماهنگی احزاب ضمن تاکید بر آسیب شناسی حادثه امروز و باز نگری در قوانین مربوط به داشتن سلاح گرم که عامل عمده در ارتکاب جرم می باشد و همچنین بررسی تبعات چنین حوادثی در توسعه پایدار استان حمایت و سپاس خود را از همه جان برکفان میهن عزیزمان اعلام می دارد.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان. شهریور۹۷

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز