خبرگزاری کار ایران

به دعوت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان برگزار شد؛

نشست بررسی عملکرد نمایندگان لیست امید اهواز در مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۶۳

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان، امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در اولین روز ماه مبارک رمضان درجلسه ای مشترک با حضور همایون یوسفی و علی ساری نمایندگان مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به طرح سوال و بررسی عملکرد آنان به عنوان اعضای لیست امید مجلس پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، در این جلسه دبیران استانی و اعضای احزاب اصلاح طلب استان خوزستان دغدغه های خود در خصوص مسائل ملی و استانی از جمله موضوع انتقال آب، حق آبه استان، بحران ریزگردها، ورشکستگی و مشکلات واحد های اقتصادی و صنعتی، مشکلات معیشتی کارگران، مشکلات بخش کشاورزی، طرح های درمانی، برجام و سایر مسائل ملی را با نمایندگان خود مطرح کردند که به سوالات پاسخ داده شد.

همچنین نمایندگان در فرصت پیش آمده، به بیان عملکرد و برخی اقدامات خود پرداختند.

علی ساری، با توجه به حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس به اقدامات انجام شده در حوزه ی اجتماعی، اقدام جهت کنترل و رفع آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین، پیگیری نیاز های معلولان و کودکان اشاره کرد.

در ادامه، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های عظیم استانی در جهت ایجاد توسعه، اظهار داشت: نباید در مسائل استان با یکدیگر تعارف داشته باشیم و اینگونه نباشد که حقایق را به خاطر برخی ملاحظه کاری ها بیان نکنیم.

یوسفی به اقدامات و پیگیری های نمایندگان مجلس و مدیران مرتبط با حوزه سلامت اشاره کرد و از احداث و بهره برداری از  ۱۱ بیمارستان در استان خبر داد.

نشست بررسی عملکرد نمایندگان لیست امید اهواز در مجلس شورای اسلامینشست بررسی عملکرد نمایندگان لیست امید اهواز در مجلس شورای اسلامینشست بررسی عملکرد نمایندگان لیست امید اهواز در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز