خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب اسلامی کار خوزستان در محکومیت حمله تروریستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۷۹

حزب اسلامی کار شاخه خوزستان با صدور پیامی حمله تروریستی به مردم اهواز را محکوم نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن این پیام به شرح زیر است:

«وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا»؛

 همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید.

مردمی که به گفته امام (ره) دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند، امروز پس از گذشت سالها از جنگ تحمیلی و در آستانه سالروز دفاع مقدس هشت ساله کماکان مصداق بارز آیه شریفه اند.

 اقدامات ناجوانمردانه تروریستی تجزیه طلبان در مراسم با شکوه رژه هفته دفاع مقدس در شهر  اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیز شد باعث تألم و تأثر شدید گردید.

این حرکت مزدوران تروریست و هدف قرار دادن مردم بی‌گناه، بار دیگر خط باطل جهالت تکفیری را بیش از پیش نمایان ساخت.

دست نشاندگان باید بدانند که تمامی ملت ایران یک دل و یک صدا، متحد در مقابل دمنشانی که میخواهند به این آب و خاک تعرض نماید چون کوه  محکم و استوار ایستاده اند.

تجزیه طلبان کوردل بدانند خواب پاره پاره کردن میهن عزیزمان هرگز تعبیر نخواهد شد.

تروریست‌های تجزیه طلب که با حقد و کینه کوردلانه، آتش گلوله بر سربازان نظام و مردم شریف اهواز  گشودند، بدانند آرزوی محال تجزیه ایران عزیز را با خود به گور خواهند برد.

ضرورت حفظ انسجام و یکپارچگی ملت صبور و شریف خوزستان و شهر اهواز و قومیت های عرب و بختیاری که سالها زیر بمباران های جنگ هشت ساله کوچکترین گامی به عقب برنداشتند و با تقدیم هزاران شهید حافظ خط مقدم جنگ و تمامیت ارضی کشور بودند، امروز و با وجود مشکلات عدیده اقتصادی، معیشتی و زیست محیطی موجود در استان بیش از همیشه احساس میشود ضمن اینکه لزوم توجه ویژه مسئولین نظام به شرایط خاص خوزستان و تلاش برای رفع تبعیض ها و محرومیت های این استان نیز ضرورتی انکار ناپذیر است.

حزب اسلامی کار استان خوزستان ضمن محکوم کردن این اقدام کوردلان تروریست، با عرض تسلیت به خانواده‌ی شهدای این حادثه و مردم شریف خوزستان و ایران و دعا برای سلامتی و بهبودی مجروحان و مصدومان آن، از تمام تلاش‌های نیروهای‌ نظامی، انتظامی و امنیتی تشکر نموده و از خداوند متعال برای پاسداران امنیت و اقتدار نظام اسلامی، توفیق و نصرت الهی مسئلت می‌نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز