خبرگزاری کار ایران

مرزبان: به خاطر زخم دیدارهای قبلی شکست خوردیم/ دوست دارم شرافتمندانه بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۴۰

سرمربی نفت مسجد سلیمان از دلایل شکست تیمش برابر سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری اظهار داشت: تیم ما چندین هفته است که پیروز نشده اما بازهم ۶۰-۷۰ دقیقه خوب بازی کردیم. آثار بازی‌های گذشته در تیم وجود دارد.

وی در مورد اعتراض به داور افزود: من یکبار به داور معترض شدم. گاهی اوقات تیمی که یک بازیکن کمتر دارد بهتر بازی می‌کند و بیشتر می‌دود و برای سایپا این اتفاق افتاد. این شکست به خاطر کمبود تجربه بازیکنان ما نبود بلکه زخم‌هایی است که در بازی‌های گذشته در تیم باقی مانده است. می‌خواستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم. نباید وارد جنجال حریف می‌شدیم و باید با شخصیت فوتبالی خودمان را حفظ می‌کردیم و بازی می‌کردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: ما شانس‌های گل خوبی داشتیم و حتی موقعیت‌های ۴ به ۲ را هم به دست آوردیم که می‌توانستیم با آرامش بهتر و استرس کمتر آنها را تبدیل به گل کنیم. ما شانسی به حریف ندادیم و سایپا با اولین شانس گلی که داشت به گل رسید. 

مرزبان در مورد اینکه چرا دیر به نشست خبری آمد و آیا ناراحت بود، گفت: من نمی‌دانستم که باید به نشست خبری بیایم کسی چیزی به من یا سرپرست تیم نگفته بود من در داخل رختکن با بازیکنان صحبت می‌کردم باید به سرپرست تیم ما اطلاع می‌دادند من هیچ وقت به رسانه‌ها بی‌احترامی نمی‌کنم. 

وی در مورد اینکه آیا تاکنون به این ورزشگاه نیامده که نمی‌دانست سالن نشست کجا است، گفت: چرا من به این استادیوم آمده بودم اما کسی چیزی به من نگفت و برای حضور در نشست دنبال من نیامده بود اما وقتی آمد من هم به نشست آمدم داشتم از ورزشگاه می‌رفتم که گفتند به نشست بیا و من هم آمدم. 

مرزبان در مورد اینکه وقتی در دقیقه ۵۰ به بازیکنان تیمت گفتی خودشان را به زمین نیندازند، آنها را دچار استرس نکردید، اظهار داشت: من انتظار دارم که بازیکنانم شرافتمندانه بازی کنند بازیکنانم وقتی به زمین افتادند مصدوم بودند. وقتی بازیکن به زمین می‌خورد دو سیگنال می‌فرستد به بازیکنان خودی می‌گوید که ما را زدند و سیگنال دیگر این است که به حریف می‌گویی که من را زدی. بازیکن وقتی ضربه می‌خورد باید بلند شود من اهل وقت‌کشی نیستم دوست دارم شرافتمندانه بازی کنم. استرس بازیکنان ما وقتی شروع شد که با بازیکنان بر سر مسائل جزیی وارد دعوا شدیم.

وی در مورد اینکه هواداران این تیم بسیار ناراحتند و او گفته بود لیگ برای‌شان از این هفته شروع می‌شود، اظهار داشت: هواداران ما نمی‌خواهند ببازیم و این مسئله طبیعی است آنها باید بدانند ما با تمام قدرت تلاش می‌کنم. هنوز هم چیزی را از دست نداده‌ایم و هدفمند تیم را ترغیب می‌کنم تا از منطقه خطر دور شویم فصل گذشته من با تیم شهرداری ماهشهر این تجربه را داشتم. همه بازید متحد باشیم، بازیکن، هواداران و مدیریت همه باید متحد باشیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز