خبرگزاری کار ایران

اهل شاخه در گفت‌وگو با ایلنا:

به ماشین‌سازی آمدم تا بازی کنم/ به زودی با بازیکنان هماهنگ می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۴۶

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: به ماشین‌سازی آمدم تا بتوانم در ترکیب اصلی تیمم قرار بگیرم.

محمد اهل شاخه مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز حساس مقابل پارس جنوبی را کسب کنیم که برای ما خیلی مهم بود.

وی ادامه داد: متاسفانه دقیقه 60 بازی بدلیل کارت زرد دوم موسوی، مجبور شدیم 10 نفره بازی را ادامه بدهیم. من هم جدیدا به جمع تیم اضافه شدم اما قطعا می‌توانم در کمترین زمان خودم را با بازیکنان جدید هماهنگ کنم و بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

مدافع جدید ماشین‌سازی در ارتباط با جدایی‌اش از تراکتورسازی گفت: من فصل قبل بدلیل مصدومیت نتوانستم برای تیمم فولاد خوزستان بازی کنم، به همین علت دوست دارم در تیمی بازی کنم که فرصت بازی به من برسد. من زیر نظر مهاجری به تراکتورسازی پیوستم که این مربی روی من نظر مثبتی دارد و به طبع می‌توانم در ماشین‌سازی عملکرد بهتری داشته باشم.

اهل شاخه در پایان صحبت‌هایش اشاره‌ای به داوری داشت و خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در ارتباط با داوری صحبت کنم اما در صحنه اخراج موسوی داور می‌توانست با تفکر بیشتری تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز