خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری :

رونق گردشگری سلامت در اردبیل با جدیت دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۲۸

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: رونق گردشگری سلامت و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این استان با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در دیدار با امام جمعه اردبیل تصریح کرد: یکی از توانمندی های حوزه گردشگری استان اردبیل، گردشگری سلامت است.

وی اضافه کرد: رونق این حوزه نیازمند جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است و به همین منظور از ایده های جدید سرمایه گذاری به صورت ویژه حمایت می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: در راستای رونق گردشگری سلامت پروژه هایی وارد فاز عملیاتی شده که از آن جمله مجتمع های آبدرمانی است.

فلاحی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذار خلخالی جهت بازسازی مجتمع آبگرم گیوی اضافه کرد: قرار است مجتمع مدرن برابر آخرین متدها در محل فعلی استخر آبگرم گیوی احداث شود.

وی در خصوص سایر پروژه های سرمایه‌گذار بخش خصوصی اضافه کرد: همچنین سرمایه گذار در خصوص احداث پیست اسکی آلوارس اندبیل  و بازار بزرگ در اردبیل به همراه جاذبه های تفریحی در مجاورت آن نیز اعلام آمادگی کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به نظارت این مجموعه بر فرایند اجرای طرح های سرمایه گذاری و کاهش زمان فرایند صدور موافقت اصولی اضافه کرد: انتظار می رود سایر دستگاه ها نیز در رونق گردشگری سلامت استان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز