خبرگزاری کار ایران

بازگشت سعید آقایی به روزهای خوب

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۳۸

مدافع چپ سپاهان نمایش خوبی برابر فولاد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته با یک نمایش خوب در دیدار خانگی برابر فولاد خوزستان توانست به پیروزی پرگل 3-1 دست پیدا کند و موقتاً به رتبه دوم جدول برسد.

یکی از بازیکنانی که در این بازی نمایش خوبی از خودش نشان داد سعید آقایی، مدافع چپ این تیم بود که چند وقتی از روزهای اوج خودش فاصله گرفته بود ولی در بازی دیروز همان کیفیت همیشگی را از خودش نشان داد.

آقایی در تراکتورسازی زیر نظر قلعه‌نویی به اوج بازی خود رسیده بود و پای ثابت اردوهای تیم ملی هم بود ولی بعد از جدایی از این تیم و پیوستن به سپاهان دچار افت محسوسی شد و در مقطعی از فصل گذشته نیمکت نشین مهدی رحیمی جوان شد.

آقایی در دیدارهای ابتدایی فصل حاضر هم کمی عملکردش بهتر شد ولی هنوز با آن مدافع چپ همیشگی فاصله داشت ولی به نظر می‌رسد بازی با فولاد زمان اوجگیری دوباره او باشد.

وی علاوه بر اینکه گل دوم تیمش را با جایگیری خوب به ثمر رساند، چند بار موقعیت‌های خطرناک روی دروازه فولاد ایجاد کرد و در یک صحنه با درخشش مرادیان ضربه او وارد دروازه نشد.

ادامه این روند از سوی آقایی می‌تواند بار دیگر با جلب نظر کی‌روش برای تیم ملی همراه باشد و آقایی یکی از نفرات تیم ملی در جام ملت‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز