خبرگزاری کار ایران

سپاهان همچنان در مدار بدشانسی/ باز جام جهانی، باز هم کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۲۲

دو بازیکن سپاهان که پای ثابت اردوهای تیم ملی بودند، در فهرست نهایی برای سفر به جام جهانی حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فهرست نهایی تیم ملی برای دیدار تدارکاتی با ترکیه و سفر به جام جهانی اعلام شد و موارد عجیبی در این فهرست وجود داشت که برای فوتبالدوستان ایرانی غیرمنتظره بود.

یکی از اتفاقات نادر این فهرست، نبودن هیچ سهمیه‌ای از تیم سپاهان در بین نفرات بود که در سال‌های اخیر و اردوهای پیشین تیم ملی بی‌سابقه بوده است.

در آخرین اردوهای تیم ملی دو بازیکن از سپاهان حضور ثابت داشتند که علی کریمی و سعید آقایی بودند ولی نام هیچکدام در فهرست سفر به روسیه جای نگرفت.

علی کریمی در روزهای آخر به دلیل مصدومیت نتوانست همراه تیم ملی شود و سعید آقایی هم با تصمیم کی‌روش کنار گذاشته شد تا دو سپاهانی تیم ملی جام جهانی را از دست بدهند.

سپاهان در جام جهانی گذشته نیز مورد خشم کارلوس کی‌روش قرار گرفت و با توجه به اینکه کرانچار حاضر نشده بود بازیکنان تیمش که در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان بازی حساسی پیش رو داشتند در اختیار کی‌روش قرار دهد، از لیست نهایی خط خوردند. شهاب گردان، محمدرضا خلعتبری و امید ابراهیمی نتوانستند در برزیل حضور یابند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز