خبرگزاری کار ایران

تعویض‌های شفر اشتباه و عجولانه است

رشیدی: قراب در حد و اندازه هیات مدیره و کمیته فنی استقلال نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۲۸

منصور رشیدی مربی سابق استقلال و تیم ملی کار آبی پوشان در دربی را سخت توصیف می‌کند.

به گزارش ایلنا، منصور رشیدی مربی سابق استقلال و تیم ملی کار این تیم را در دربی سخت توصیف می‌کند و اعتقاد دارد پرسپولیس باتجربه‌تر از آبی‌پوشان می‌باشد.

بازی استقلال مقابل السد قطر را چطور دیدید؟

به نظر من استقلال می‌توانست برنده بازی باشد. من انتظار داشتم این تیم سه امتیاز را کسب کند. اگر این تیم 10 نفره نمی‌شد می‌توانست برنده بازی شود اما باید این را هم در نظر بگیریم که السد تیم بسیار حرفه‌ای است که برای تک تک دقایق بازی برنامه داشت.

روزبه چشمی در این بازی اخراج شد و مورد انتقاد رسانه‌ها و پیشکسوتان قرار گرفت.

چشمی باید یاد بگیرد که کمتر حرف بزند و کمتر اعتراض کند. او این انرژی را که برای اعتراض صرف می‌کند را باید برای دویدن در زمین استفاده کند. این اعتراض‌های بیهوده باعث می‌شود انرژی‌اش در زمین هدر رود. او در دقیقه 50 بازی هم یک خطای بچگانه مرتکب شد. قبل از این اتفاق، استقلال خیلی خوب بازی می‌کرد و حتی می‌توانست برنده هم باشد.

اگر بخواهید به شفر یک انتقاد کنید، چیست؟

شفر مربی بسیار باتجربه‌ای است و همیشه در بهترین لحظات تصمیمات خوبی می‌گیرد اما نمی‌دانم چرا چند وقتی است که در تعویض‌هایش دچار اشتباه می‌شود. او تعویض‌ها را خیلی زود و با عجله انجام می‌دهد در حالی که بازی 90 دقیقه است. در همین بازی دیدید که اسماعیلی مصدوم شد و به این دلیل که ما سه تعویض‌مان را انجام داده بودیم مجبور شدیم 9 نفره بازی کنیم. اگر این بازی به وقت‌های اضافه می‌کشید تکلیف چه بود؟!

عملکرد مهدی رحمتی را در دو بازی رفت و برگشت چطور دیدید؟

عملکرد رحمتی زیاد جالب نبود. او اشتباهات وحشتناکی داشت. از دروازه‌بانی که در تیم ملی بازی کرده و سال‌ها در آسیا به میدان رفته چنین اشتباهاتی بعید است. اگر حسینی این اشتباهات را می‌کرد، می‌گفتیم جوان و کم‌تجربه است.

فکر می‌کنید چرا شفر حسنیی را بازی نمی‌دهد؟

من فکر می‌کنم شفر باید با حسینی کمی مهربان‌تر رفتار کند. تا جایی که من شنیده‌ام قرارداد حسینی امسال تمام می‌شود و رحمتی هم نهایتا یکی، دو سال در استقلال است. ما باید حسینی را دو سال دیگر 10 میلیارد بدهیم تا دوباره او را به استقلال بازگردانیم. به نظر من حسینی می‌تواند 10 سال دروازه استقلال را بیمه کند. او باید کمی طاقت بیاورد. بالاخره روزی هم زمان بازی به او می‌رسد.

به عنوان دروازه‌بان سابق استقلال اگر الان مربی استقلال بودید کدامیک از این دو را در دربی بازی می‌دادید؟

اگر من مربی بودم آماده‌ترین را به میدان می‌فرستادم. الان رحمتی خیلی آماده است؛ هم تجربه حضور در تیم ملی و هم لیگ قهرمانان آسیا را دارد. او باید کمی در خروج‌هایش بهتر عمل کرده و همچنین تمریناتش را بیشتر کند. حسینی هم فصل گذشته در دربی به میدان رفته و تجربه حضور در این بازی را دارد.

پیش‌بینی‌تان از دربی پیش رو چیست؟

استقلال یک تیم جوان و باانگیزه است. در مقابل، پرسپولیس باتجربه و کارکشته. در حالی که ما 50 درصد تیم‌مان هم جدا شده است و کارایی فصل قبل را نداریم. من کار استقلال را در دربی خیلی سخت می‌بینم.

اعضای کمیته فنی استقلال هم مشخص شده‌اند. درباره این نفرات چه صحبتی دارید؟

من هیچ‌کدام از آنها را قبول ندارم. چه کسی اینها را انتخاب کرده؟! خیلی از آنها سال حضورشان به یک فصل هم نمی‌رسد. قراب بازیکن استقلال بوده اما در حد و اندازه‌ای نیست که در کمیته فنی بخواهد درخصوص استقلال نظر بدهد. او مگر مربیگری کرده است؟! یا نفرات دیگری را که تجربه حضور در پرسپولیس را هم دارند. من فکر می‌کنم اینها نفراتی نبودند که فتحی انتخاب کرده باشد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز