خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

هزاردستان به دنبال منصوب کردن افراد نزدیک به جریان و منافع سیاسی خود هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۷۴

دبیر کانون بازنشستگان استان مازندران در انتقاد از تغییر رییس فعلی اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان مازندران، گفت: اگر این تغییر تحت تاثیر مسائل سیاسی نباشد و صرفا براساس تصمیمات درونی بانک باشد، بازهم توجیهی ندارد چراکه وی مدیر کارآمدی بود.

موسی داداشی (رییس کانون بازنشستگان شهرستان ساری، دبیر کانون بازنشستگان استان مازندران و عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان مازندران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: محمود آقایی (رییس فعلی اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان مازندران) شاید کمتر از ۳ سال است که به این سمت منصوب شده است. وی اقدامات بسیار مثبتی در جهت اعتمادسازی بین کارگران و بازنشستگان داشته و توانسته بود خدمات خوبی به این افراد ارائه دهد. حیف است وی را که دیگر در این سمت جا افتاده بود، جابجا کنند.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان مازندران با تاکید بر کارنامه قابل قبول آقایی، خاطرنشان ساخت: از حدود سه سال پیش که وی به این سمت منصوب شد، با در نظر گرفتن توانمندی و عملکرد خوب وی، بسیاری از کارگران و بازنشستگان را تشویق کردیم که پس‌اندازشان را در شعب مختلف بانک رفاه کارگران بگذارند. هم‌زمان تلاش مهندس آقایی، موجب استقبال قابل توجهی از این پیشنهاد شد.

داداشی در انتقاد از وضعیت کنونی تغییرات و انتصابات سمت‌های حساس در استان مازندران گفت: اگر این تغییر تحت تاثیر مسائل سیاسی نباشد و صرفا براساس تصمیمات درونی بانک باشد، بازهم توجیهی ندارد چراکه وی مدیر کارآمدی بود. 

وی اشاره کرد: عده‌ای هستند که ما اصطلاحا آنها را هزاردستان می‌نامیم. آنها مرتبا در پی تاثیرگذاری بر توزیع مسئولیت‌ها در ادارات استان هستند و همیشه دنبال منصوب کردن افراد نزدیک به جریان و منافع سیاسی خود هستند. اکنون این قضیه را هم احتمالا باید در همین راستا دید.

رییس کانون بازنشستگان ساری سپس در رابطه با جمعیت بازنشستگان استان مازندران، توضیح داد: در مجموع، در استان مازندران بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار بازنشسته هستند. از این تعداد، حدود ۲۵ هزار نفر از آنها در شهرستان ساری زندگی می‌کنند. 

دبیر کانون بازنشستگان استان مازندران در پایان، اظهار داشت: ما با این استدلال که بانک رفاه با توجه به نام و جایگاهش متعلق به کارگران و بازنشستگان است، عده زیادی از آنها را تشویق به سپرده‌گذاری پس‌اندازهایشان در بانک رفاه کردیم. انتظار داریم این مساله مدنظر مدیریت ارشد بانک رفاه کارگران کشور قرار گیرد.     

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز