خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت اجرایی پارا المپیک مطرح کرد:

افزایش تعداد بانوان ورزشکار در مسابقات پاراآسیایی 2018

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۰۳

دکتر لیموچی گفت: در این دوره تعداد بانوانی که در رقابت های تیمی و انفرادی شرکت می کنند نسبت به دوره های قبل بیشتر است.

به گزارش ایلنا، برنامه "ورزش بدون ویرایش"  با موضوع ایران در بازی های پارا آسیایی و با حضور دکتر سیما لیموچی عضو هیئت اجرایی پارا المپیک و سرپرست تیم تیراندازی تیم پاراآسیایی از شبکه رادیویی گفت و گو به روی آنتن رفت.

دکتر لیموچی در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار کرد: قرار است که این کاروان با توجه به استراتژی هایی که کمیته ملی پاراالمپیک از قبل در نظر داشت و با نگاه استراتژیکی کیفیتی وارد این بازی ها شود و به همین دلیل رشته های انتخاب شده بر اساس سوابق و کسب مدال های قبلی و تجارب موفقیت آمیزتر بود.

وی افزود: رویکرد حضور در این مسابقات در بخش بانوان و آقایان رویکرد کیفی است. البته همواره در بخش بانوان نگاه توسعه و حمایتی وجود دارد. روندی که کمیته ملی پاراالمپیک طی می کند روند افزایشی است و تعداد شرکت کنندگان و تعداد رشته ها از نظر کمی و کیفی رو به افزایش است.

عضو هیئت اجرایی پاراالمپیک خاطرنشان ساخت: در این دوره نیز تعداد بانوانی که در رقابت های تیمی و انفرادی شرکت می کنند نسبت به دوره های قبل بیشتر است.

سرپرست تیم تیراندازی تیم پاراآسیایی در ادامه برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت و گو مطرح کرد: کلاس بندی وجه تمایز جنبش المپیک با پاراالمپیک است. یعنی تمام افرادی که می خواهند وارد بازی های پاراالمپیک شوند باید قبل از ورود، کلاس بندی شوند. این کلاس بندی ها به صورت ملی و بین المللی انجام خواهد شد.

دکتر لیموچی بیان داشت: رشته تیراندازی در جنبش پاراالمپیک در کشور ما تا به الان خیلی خوب درخشیده است. در حال حاضر ورزشکاران بسیار خوبی داریم که هفتمین اردو ماه قبل به اتمام رسید و هشتمین اردوی آن از 25 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

سرپرست تیم تیراندازی تیم پاراآسیایی در پایان برنامه ورزش بدون ویرایش از رادیو گفت و گو ابراز داشت: همگی ورزشکاران ما وضعیت خوبی دارند و در 4 ماه قبل هم مقام اول را کسب کردند. این تیم، تیم بسیار پرامید با تجربه و انگیزه است و تمرین ها و برنامه ریزی های اصولی را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز