خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور:

مسئولان به محدودیت‌های ورزشکاران معلول رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۳۰

مظلومی اظهار داشت: از مسئولان تقاضا می کنیم که به ورزش معلولان توجه کنند و محدودیت ها را حل نمایند.

به گزارش ایلنا، برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع ایران در بازی های پارا آسیایی و با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور از شبکه رادیویی گفت و گو به روی آنتن رفت. رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در مصاحبه با رادیو گفت و گو بیان کرد: ما تیم های مختلفی را در قالب پاراالمپیک به این مسابقات اعزام می کنیم.  

وی در ادامه این مطلب افزود: 21 ورزشکار دو و میدانی کار از نابینایان اعزام می شوند که 5 نفر از آنها بانوان هستند و رشد خوبی نسبت به دوره قبل داشتیم. تیم جودو با 7 ورزشکار، تیم شنا با 2 ورزشکار، تیم دوچرخه سواری با 1 ورزشکار و تیم شطرنج با 12 ورزشکار که 6 نفر آنها از بانوان هستند به این مسابقات اعزام خواهند شد.

مظلومی یادآور شد: برای اولین بار است که تیم شطرنج در مسابقات پاراآسیایی گنجانده شده و امیدواریم ورزشکاران با 4 اردویی که در پیش داشتند بتوانند کسب مقام کنند. ما به این تیم از چهار سال قبل بیشتر امیدواریم زیرا حفظ و ارتقای جایگاه از استراتژی های مهم پاراالمپیک بوده و قطعاً از ورزشکارانی که مدال آور بودند حمایت شده است.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور در ادامه برنامه ورزش بدون ویرایش از رادیو گفت و گو عنوان کرد: رشته گلبال ما تیم خوبی است، از سال گذشته اردوها را شروع کردیم به مسابقات جهانی رفتیم و به دلیل اینکه اعزام کمتر است رتبه ششم را کسب کردیم.

مظلومی در ادامه این مطلب گفت: رقیب ما در آسیا کشور چین است که خوب کار کرده و به مسابقات مختلف رفته است. امیدواریم بتوانیم جایگاه 4 سال گذشته را تکرار کنیم برای بانوان هم هفت مرحله اردو برگزار کردیم و در حال حاضر ششمین مرحله آن در قزوین در حال برگزاری است. امیدواریم نایب قهرمانان بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند و یا ارتقا دهند.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور خاطرنشان کرد: بخش نابینایان و یا معلولین به گونه ای است که مسئولان باید به طور خاص به آنها نگاه کنند اما متاسفانه هنوز در 12 استان دفتر کار برای هیئت نداریم در 22 استان سالن اختصاصی برای کلیه رشته ها وجود ندارد.

وی افزود: در رشته دو و میدانی دختران ما با محدودیت های فراوانی حاضر می شوند مسئولان در استان ها کمک نمی کنند که با این مشکلات نابینایی راحت تر در این مسابقات شرکت کنند حتی در مواردی محدودیت هم ایجاد کرده و آنها را دلسرد می کنند از مسئولان تقاضا می کنیم که به ورزش معلولان توجه کنند و محدودیت ها را حل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز