خبرگزاری کار ایران

سامان پاکباز و سجاد نیک پرست انتظارات را برآورده کردند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۹۶۱

پارا دو و میدانی کاران توقعات ما را در مسابقات قهرمانی جهان برآورده کردند. یک طلا و دو نقره حاصل کار دو پرتابگر کشورمان در فدراسیون نابینایان و کم بینایان بود که انتظارات ما را برآورده کرد.

به گزارش ایلنا محمدرضا مظلومی  رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار داشت می دانستیم سجاد نیک پرست مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان را کسب می کند و توقع کسب مدال طلا نداشتیم.
وی درباره نتیجه عملکرد پاکباز اظهار داشت: انتظار کسب مدال طلا توسط سامان پاکباز در ماده پرتاب وزنه را داشتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.
رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان ادامه داد: رشته اصلی پاکباز پرتاب وزنه است و فعالیت در ماده پرتاب دیسک را نیز در کنار این ماده آغاز کرده است که در مسابقات قهرمانی جهان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.
وی ضمن ابراز امیدواری از طلایی شدن پاکباز در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک گفت: پاکباز انگیزه خوبی دارد و مطمئن هستیم در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک می تواند فاصله رکوردی خود را کم کرده و طلایی شود. یک طلا و دو نقره دو ملی پوش فدراسیون نابینایان و کم بینایان در مسابقات قهرمانی جهان خوب بود و توقع ما هم همین بود.
مظلومی درخصوص اعزام تیم دو و میدانی جوانان به مسابقات جهانی سوییس اظهار داشت: این تیم با توجه به پارامترهایی که پارالمپیک برای ما مشخص کرده بود تشکیل شده و ملی پوشان توان لازم را برای حضور در مسابقات جهانی دارند.
وی افزود: دو ورزشکار بانو و دو نماینده مرد نابینا و کم بینای ما برای شرکت در مسابقات جهانی انگیزه خوبی دارند و مطمئن هستیم مدال می گیرند، اما رنگ مدال را نمی توانیم بگوییم. آنها با اینکه برای اولین بار به این مسابقات اعزام می شوند، قطعا مدال می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز