خبرگزاری کار ایران

ساری: هازارد می‌تواند با 40 گل کفش طلای انگلیس را به دست بیاورد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۶۷

سرمری ایتالیایی چلسی معتقد است، ادن هازارد می‌تواند این فصل 40 گل بزند و کفش طلای لیگ برتر انگلیس را کسب کند.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد در بازی روز شنبه چلسی مقابل کاردیف هت‌تریک کرد تا آمار پنج گل زده در پنج بازی فصل جدید لیگ برتر انگلیس را در کارنامه‌اش ثبت کند تا آمار مشابهی با رقبای خود داشته باشد. پس از این بازی مائوریتسیو ساری اعلام کرد مهاجم بلژیکی می‌تواند بهترین بازیکن قاره اروپا باشد.

ساری گفت: من با او صحبت کردم و به او گفتم که می‌تواند این فصل 40 گل بزند. او باید برخی آیتم‌ها را بهبود ببخشد اما توانایی انجام این کار را دارد. 

هازارد از سال 2012 به چلسی ملحق شده است و تا به امروز 94 گل برای این باشگاه در مسابقات به ثمر رسانده است اما در هیچ فصلی موفق به ثبت آمار 20 گل زده یا بیشتر نشده است.

بهترین آمار او در فصل 15-2014 ثبت شده که 19 گل به ثمر رساند و دو فصل گذشته هم هر بار 17 مرتبه گلزنی کرد. محمد صلاح فصل گذشته با 32 گل کفش طلای لیگ برتر انگلیس را کسب کرد و در تمامی مسابقات 42 گل را به ثبت رساند.

هازارد اکنون در صدر جدول گلزنان قرار گرفته و در پنج بازی فصل جاری لیگ برتر انگلیس به برتری دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز