خبرگزاری کار ایران

"به سرمربی نیاز دارم که به من اعتقاد داشته باشد"

کنایه سنگین هافبک کروات به بازیکنان و سرمربی سابق رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۰۸

خرید جدید چلسی می‌گوید او پس از سه فصل نیمکت نشینی در رئال مادرید به احساس مهم بودن در ترکیب تیمش نیاز دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، متئو کواچیچ به دنبال انتقال از رئال مادرید به چلسی می‌گوید او سرمربی را پیدا کرده که به او اعتقاد دارد. باشگاه چلسی پس از معرفی مائوریتسیو ساری به عنوان جانشین آنتونیو کونته پس از انتقال تیبو کورتوا به رئال مادرید، متئو کواچیچ را به قراردادی قرضی بلندمدت از کهکشانی‌ها به خدمت گرفت. بازیکن 24 ساله که به همراه کرواسی 5 بازی در جام جهانی 2018 تجربه کرد در بازی شب شنبه مقابل آرسنال برای اولین بار در ترکیب چلسی حضور داشت و برتری برابر توپچی‌های لندنی را جشن گرفت.

کواچیچ به Sport Klub TV گفت: "من از پیروزی خوشحالم، مهمترین چیز این است که تیم ما خوب بازی کرد. من احساس خوبی دارم، من ریتم را از دست داده‌ام اما زمان کوتاهی است که به تیم ملحق شدم. من خوب کار می‌کنم و بهبود می‌یابم. پس از سه سال نیمکت نشینی در رئال مادرید این برای من اهمیت داشت که تیم و سرمربی را پیدا کنم که من را می‌خواهند و این در چلسی اتفاق افتاد. باشگاهی که من را می‌خواست و سرمربی آن به من اعتماد دارد. این تنها چیزی است که به آن نیاز دارم."

بازیکن چلسی افزود:"ساری مدت‌هاست من را می‌شناخت و من خیلی از مسابقات او را تماشا کردم. او بازی کردن را دوست دارد. تیم خوبی داریم و بازیکنان بزرگی در ترکیب حضور دارند. اینگونه فکر نمی‌کنم که وفق پیدا کردن با تیم سخت باشد."

چلسی روز یکشنبه هفته آینده مقابل نیوکاسل حاضر می‌شود و کواچیچ به ادامه حضور در ترکیب اصلی بسیار امیدوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز