خبرگزاری کار ایران

شانس دو تیم برای صعود برابر است

ماهینی: مشکلی با هوادارنمان نداریم/ برای خوشحالی آنها هر کاری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۹۸۸

حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس با حضور درنشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، حسین ماهینی در نشست خبری حاضر شد و به صحبت پرداخت. وی در مورد شانس صعود اظهار داشت: همانطور که می دانید بازی مشکل و سختی روبروی تیم الدحیل داریم که با توجه به صحبتهایی که قبل از بازی رفت شده بود نمایش خوبی در قطری داشتیم . شانس دو تیم برای صعود برابر است و ما پتانسیل بزرگ تیم ما حضور هوادارانمان است و منتظر صدهزار هوادار خودمان هستیم و دعای40 میلیون هواداری که بازی را از تلویزیون خواهند دید به ما انرژی خواهد داد.هدف مجموعه‌ی تیم ما چه در لیگ و چه در آسیا خوشحالی هوادارنمان است و برای این هدف هرکاری می‌کنیم.

وی در مورد شرایط بازیکنان برای این بازی گفت: همانطور که برانکو گفت 50 درصد بازیکنان ما با مصدومیت مواجه هستند و با درد بازی می‌کنند اما با این وجود  تمام تلاش خود را خواهیم کرد که دل هوادارنمان را شاد کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد هواداران نیز گفت: ما در چند بازی اخیر که در آزادی انجام دادیم حمایت هواداران خودی را داشتیم و مشکلی هم بین ما و هواداران نبود . شانس صعود برای مرحله بعد داریم و هوادارانمان هم می‌دانند اگر به مرحله بعد صعود کنیم بازهم در دیدار برگشت میزبان هستیم و به حمایت آنها نیاز داریم . از هواداران خواهش می‌کنم فقط تیم پرسپولیس را تشویق کنند و کاری به تیم حریف نداشته باشند تا بتوانیم از حضور آنها در بازیهای بعد نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز