خبرگزاری کار ایران

بشار رسن به دیدار الدحیل می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۹۱۱

هافبک عراقی که مصدومیتش باعث نگرانی کادرفنی پرسپولیس شده بود شرایط مسابقه را پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از رفتن فرشاد احمدزاده، وحید امیری و محسن مسلمان حساب ویژه‌ای روی بشار رسن هافبک جوان عراقی خود باز کرده تا بتواند با استفاده از ویژگی‌های انفرادی و تاکتیکی او حملات خود به سمت دروازه‌ی حریفان را سازماندهی کند.

مهمترین بازی پرسپولیس در چند سال اخیر در مقابل الدحیل روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد گرفت که پرسپولیسی‌ها امیدوارند پیش چشم انبوه تماشاگران خودی بتوانند با غلبه بر تیم قدرتمند الدحی به جمع چهار تیم برتر آسیا برسند که برانکو برای این مسابقه حساب ویژه‌ای روی بشار رسن باز کرده تا او با تکنیک خود مهاجمان و پرسپولیس را تغذیه کرده و این تیم را رو به جلو حرکت دهد.

در اردوی تدارکاتی تیم ملی عراق برای حضور در جام ملتهای آسیا این هافبک خوش تکنیک دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و نگرانی کادرفنی و هواداران پرسپولیس را برای این مسابقه دوچندان کرد و هواداران در موردحضور این بازیکن در مقابل الدحیل با شک و تردید صحبت می‌کردند.

از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد هافبک عراقی به مرز آمادگی رسیده و حتی در آخرین تمرین سنگین تیم پرسپولیس برای مصاف با الدحیل که روز شنبه نیز برگزار شد در تمرینات گروهی حضوری فعال داشته است و خیال برانکو را از بابت حضورش راحت کرده تا برای دومین سال پیاپی بتواند پرسپولیس را به جمع 4 تیم برتر آسیا برساند.

گفتنی است دیدار دوتیم پرسپولیس و الدحیل روز دوشنبه 26 شهریور ماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز