خبرگزاری کار ایران

مسی: سبک بارسلونا تغییر نکرده است / علاقه‌ای به دنبال کردن نمایش رقیبانم ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۸۰

ستاره آرژانتینی بارسلونا در گفت و گو با رادیو کاتالونیا درخصوص علاقه‌اش به فوتبال، همبازی بودن با لوئیز سوارز و موضوعات دیگر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در اظهار نظرهای اخیرش صحبت‌های جالبی را به میان آورده که در ادامه می‌خوانید:

تماشای فوتبال

من همه چیز را دوست دارم، سعی میکنم بیشتر لالیگا را دنبال کنم، اما من همچنین فوتبال آرژانتین و کوپا لیبرتادورز را تماشا می‌کنم، هر چند گاهی برخی اوقات دیر باشد.

بررسی بازی‌های خود

من هرگز بازی‌های خودم را تماشا نمی‌کنم. دوست ندارم خودم را تماشا کنم، در عوض ترجیح می‌دهم رو به جلو حرکت کنم.

سیر تکاملی و پیشرفت

این یک پروسه طبیعی است. زمانی که فوتبال را آغاز کردم 17 ساله بودم. من در پست دیگری برای رسیدن به موفقیت بازی کردم. راه را تغییر دادم و در زمین حرکت کردم.

چه چیزی باعث افتخار شما می‌شود؟

من در ضربات آخر خیلی خوب هستم و همچنین پاس‌هایی که منجر به گل می‌شود. همچنین در ضربات آزاد با استفاده از پای راستم بهتر هستم. 

سبک

ما همیشه بارسلونا هستیم، اما حقیقت این است که بازیکنانی مانند بوسکتس، ژاوی و اینیستا به ما اجازه می‌دهند 90 درصد از توپ را در اختیار داشته باشیم. امروزه در همه تیم‌ها، ژاوی یا اینیستا وجود ندارد. نمی‌خواهم بگویم که چه کسی بد است، آنها شگفت انگیز هستند، آن بازیکنان منحصر به فرد بودند اما سبک تغییر نکرده است.

لوئیس سوارز

او خیلی به من کمک می‌کند، در حملات توپ را به جلو برده، در عبور از بازیکنان موفق است، برای تصاحب توپ مصمم است. او همه‌ی فاکتورهای یک شماره 9 را دارد و به من کمک می‌کند تا به عنوان یک وینگر بی دغدغه عمل کنم.

بررسی عملکرد رقیبان

خیلی علاقه ندارم که این کار را انجام بدهم. من آنها را می‌شناسم چون تلویزیون را تماشا می‌کنم و گاهی اوقات هم برابر آنها را بازی می‌کنم. اما دوست ندارم با یک ایده از پیش تعیین شده حرکت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز