خبرگزاری کار ایران

حجت نظری مطرح کرد؛

واگذاری ورزشگاه فقط به استقلال و پرسپولیس عادلانه نیست/کارشکنی در طرح حیات شبانه

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۹۰

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر با بیان اینکه نباید فقط به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ورزشگاه داده شود، گفت: متاسفانه در خصوص طرح حیات شبانه شاهد کارشکنی‌هایی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری (عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر) ظهر امروز در نشست خبری این کمیسیون با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول یک سال، انتقادات به این کمیسیون را وارد ندانسته و گفت: اینکه انتظار داشته باشیم یک ساله تغییر و اتفاق عجیبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی بیفتد درست نیست تغییر در رفتار و فرهنگ انسان‌ها زمانی دارد.

نظری افزود: ریل‌گذاری‌‌ها در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی برای تغییر در رویکردهای اجماعی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شده و در دو سال آینده تغییرات جدی در این حوزه را شاهد خواهیم بود.

رئیس کمیته ورزش شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر واگذاری باشگاه به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری ورزشگاه به این دو باشگاه از طریق مصوبه شورا انجام شده و کاملا لازم الاجراست و برای تغییر در آن باید منتظر پایان موعد آن باشیم.

نظری با تاکید بر اینکه واگذاری‌ها باید عادلانه صورت بگیرد، افزود: هنوز تصمیم مشخصی در شورا در این رابطه گرفته نشده است اما مساله این است که چرا فقط به این دو باشگاه، ورزشگاه واگذار شده است؟ و اگر قرار باشد عدالت را برقرار کنیم باید به همه باشگاه‌های لیگ برتر تهران ورزشگاه دهیم.

نظری همچنین با اشاره به اقداماتی که در رابطه با حیات شبانه تهران صورت گرفته است، افزود: متاسفانه در خصوص حیات شبانه با مشکلاتی روبرو هستیم و موانع و کارشکنی‌هایی صورت می‌گیرد ما موضوع موسیقی در فضای باز را مدت‌هاست پیگیری می‌کنیم. افتتاح خیابان ورزش انیز اتفاق بسیار خاص و قوی‌ای بود و امیدوار هستیم این اقدام منجر به تعالی مشارکت مردمی و ورزش شود.

رئیس ستاد توانمندسازی سمن‌ها در پاسخ به این سوال که چرا به جز یک نشست خبری تاکنون هیچ عملکرد دیگری از این ستاد شاهد نبودیم، گفت: ما مقدمات انجام دو تفاهم‌نامه یکی با سازمان محیط زیست و دیگری با سازمان ابهزیستی را آماده کرده‌ایم. تلاش ما این بوده که این ستاد را از یک بنگاه توزیع پول تبدیل به  یک تسهیل کننده کنیم.

وی با بیان اینکه به عنوان رئیس ستاد تا امروز هزینه‌های آن را کا هش داده و نظم بخشیده، افزود: ما هیچ ان‌جی‌اویی را حذف نکرده‌ایم و در سال 97 فقط 500 میلیون تومان هزینه کردیم. نهادهایی که مجوز نداشته باشند به هیچ عنوان در چتر حمایتی ستاد قرار نمی‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز