خبرگزاری کار ایران

پرسپولیسی‌ها عجله کنند.

بلیت‌های جایگاه و روبروی جایگاه تمام شد.

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۷۸

بلیت های کمی برای فروش باقیمانده و طرفداران پرسپولیس برای حضور در این بازی در ورزشگاه آزادی باید سریعتر اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، بلیت فروشی دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل از سری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد. هواداران پرسپولیس با علم بر این موضوع خیلی زود اقدام به خرید بلیت کرده‌اند و انتظار میرود در بازی بعد از ظهر دوشنبه صندلی خالی در استادیوم آزادی دیده نشود.

وقتی به سایت بلیت فروشی این بازی مراجعه می‌کنیم مشاهده می‌شود که بلیت سکوهای جایگاه و روبروی جایگاه به فروش رفته و بلیتی برای عرضه در این دو قسمت استادیوم به هواداران وجود ندارد که این امر نشان از استقبال هواداران فوتبال از به فروش رفتن بلیت مسابقات به صورت اینترنتی است.

50 درصد از بلیت های پشت دروازه‌ها و 28 درصد از بلیت طبقه بالا باقی مانده که علاقه‌مندان پرسپولیس می‌توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند که با سرعتی که بلیت فروشی این مسابقه به خود گرفته پیش بینی می‌شود تا قبل از بازی بلیتی برای فروش باقی نماند.

بلیتهای جایگاه با قیمت 35 هزار تومان، روبروی جایگاه 30 هزارتومان، طبقه‌ی بالا و پشت دروازه نیز به قیمت 15 هزار تومان عرضه می‌شود.

هواداران فوتبال می‌توانند با مراجعه به سایت www.gish3.ir نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

گفتنی است دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل از ساعت 18:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز