خبرگزاری کار ایران

مصدوم نیستم

نورمحمدی: پیش از بازی با پرسپولیس به شکست ملوان نیاز داشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۸۱

مدافع سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد با برتری مقابل ملوان بندرانزلی، سرخپوشان با روحیه مضاعفی ادامه مسابقات را پیگیری کنند.

علیرضا نورمحمدی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار برابر ملوان بندرانزلی اظهار داشت: بازی خیلی سختی در خانه حریف داشتیم، ما خیلی خوب در تمرینات برای این بازی آماده شدیم و چون قبل از بازی با پرسپولیس بود نیاز داشتیم تا به سه امتیاز برای این بازی آماده شویم.

او ادامه داد: خداراشکر بازی با پیروزی ما تمام شد و البته جنجال‌هایی هم در زمین بود اما به خیر گذشت و از نظر روحی به این برد نیاز داشتیم و ان شاء الله در ادامه مسابقات لیگ هم اینگونه باشیم.

نورمحمدی درباره نیمکت نشینی‌اش گفت: آقای کریمی تصمیم می‌گیرند کدام بازیکن در ترکیب باشند و من هم مصدومیتی نداشتم. به دلیل بدنسازی چون صد در صد آماده نیستم با صلاحدید علی آقا روی نیمکت بودم.

او افزود: رفته رفته بهتر می‌شویم و تمام مجموعه در تلاش هستند تا با بهترین نتایج هواداران را شاد کنیم. متاسفانه در ورزشگاه صحنه‌های خشنی وجود داشت که امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم. شرایط واقعا به خاطر کری‌خوانی طرفداران حساس بود، بازیکن‌ها تلاش کردند بدون حاشیه بازی کنند و خداراشکر به هر حال این مسئله به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز