خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی: پارس جنوبی حریف قُلدری بود/ مطمئنا در لیگ برتر می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۲۱

مدافع سپیدرود رشت می‌گوید بازیکنان این تیم قصد دارند با جمع آوری امتیاز در بازی‌های باقی مانده لیگ هفدهم سرخپوشان گیلانی را لیگ برتری نگه دارند.

علیرضا نورمحمدی در گفت و گو با ایلنا، درخصوص برتری سپیدرود مقابل پارس جنوبی در بازی خانگی گفت: بازی خیلی سختی برابر تیمی داشتیم که به راحتی تسلیم نمی‌شود و امتیاز نمی‌دهد. در نیمه اول بهتر از ما ظاهر شدند و ما در نیمه دوم با صحبت‌های آقای کریمی انگیزه بیشتری را به کار گرفتیم و نتیجه را به سود خودمان رقم زدیم.

او ادامه داد: می‌شد بیشتر هم گلزنی کنیم. دو موقیعت خوب داشتیم و همچنین یک صحنه مشکوک به پنالتی. برای ما مهم کسب سه امتیاز بود.

مدافع سپیدرود رشت افزود: تیم ما در شرایط سختی قرار دارد و دوست داشتیم با کسب سه امتیاز و ارائه بازی دقیق امتیاز گیری کنیم. پارس جنوبی حریفی قلدری بود و در خط حمله هم بازیکنان خوبی دارد. آقای تارتار هم سرمربی من بودند و تیم آماده‌ای را جمع کرده اند.

نورمحمدی درخصوص تمرینات فشرده سپیدرود در تعطیلات سال جدید گفت: شرایط ما به نوعی بود که تنها تمرینات دو روز تعطیل بود تا در سایر روزها آمادگی مان را حفظ کنیم. از دوم عید تمریناتمان در دو نوبت دنبال شد و رفته رفته این به نفع ما شد تا کاملا آماده شویم.

مدافع سرخپوشان درباره رویارویی با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم خاطرنشان کرد: باید خیلی قوی حاضر شویم چون برای ما نتایج بازی‌های پیش رو خیلی حساس است. پس از این بازی دو بازی خانگی داریم و امیدواریم با امتیازگیری شانس حضور در لیگ برتر را زنده نگه داریم. مطمئنا در لیگ برتر می‌مانیم چون حیف است پتانسیل این شهر نابود شود و به دسته یک سقوط کند. تمامی بازیکنان تلاش می‌کنیم تا آقای کریمی را سربلند کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز