خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر مطرح شد:

واگذاری مجلات همشهری بدون مشورت انجام شد/تحقیق و تفحص از موسسه همشهری ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۶۹

گروه تحقیق و تفحص در موسسه همشهری مستقر شده و در حال انجام اقدامات خود است و هر هفته گزارش اقدامات آن به کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر ارایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ نشست خبری کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر برای ارایه گزارش عملکرد یک ساله این کمیسیون در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

در این نشست، اعضای کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شامل محمدجواد حق شناس، احمد مسجدجامعی، حجت نظری، الهام فخاری و حسن خلیل‌آبادی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

الهام فخاری (رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر) در پاسخ به این سوال که چرا موضوع تحقیق و تفحص از موسسه همشهری هنوز به نتیجه نرسیده و آیا طرح شکایت از او موجب اختلال در این مساله شده است، گفت: با وجود شکایتی که از من شده، فعالیت‌های ما در خصوص تحقیق و تفحص از همشهری به هیچ عنوان متوقف نشده است. شکایت فقط به این موضوع اختصاص داشت که من به شخص خاصی توهین کرده‌ام و پرونده در حال بررسی است.

وی افزود: طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری؛ اولین طرح تحقیق و تفحص در شورای پنجم است به همین دلیل باید با دقت بیشتری انجام شود.

فخاری در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقادات گسترده به قرارداد جدید همشهری برای واگذاری موسسات مجلات وابسته به همشهری تهران گفت: قراردادهای جدید باید با درنظر گرفتن حقوق کسانی که پیش از این در این مجموعه فعالیت می‌کردند، منعقد شود.

محمدجواد حق‌شناس (رئیس کمیسیون) نیز با بیان اینکه میزان زمان تحقیق و تفحص با اجازه هیات رئیسه تمدید شده است، گفت: گروه تحقیق و تفحص در موسسه همشهری مستقر شده و در حال انجام اقدامات خود است و هر هفته گزارش اقدامات کمیته تحقیق و تفحص به ما داده می‌شود.

حق‌شناس در رابطه با واگذاری مجلات وابسته همشهری نیز تصریح کرد: این کار بدون مشورت ما انجام شد.

مدیرعامل موسسه همشهری عنوان کرد: از آنجا که آنها شرکت و موسسه هستند نیازی به مشورت با شورای شهر ندارند اما به خاطر شکایت‌ها، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران نیز به موضوع وارد شده و در جلسه قبل آقای عباس عبدی هم در جلسات کمیسیون شرکت کردند.

حق‌شناس افزود: امید است اواخر مهر ماه بحث تحقیق و تفحص تمام شود تا در اوایل آبان این گزارش قرائت شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز