خبرگزاری کار ایران

با هدف شرکت درهمایش گردشگری سلامت

وزرای گردشگری و بهداشت کشورهای عضو اکو به اردبیل می آیند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۳۴

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اردبیل گفت: وزرای گردشگری و بهداشت کشورهای عضو اکو به منظور حضور در دومین همایش بین‌المللی گردشگری سلامت به اردبیل می‌آیند.

به گزارش ایلنا، جعفر بذری در جلسه هماهنگی برنامه‌های همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در اردبیل افزود: این همایش ۱۶ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی اردبیل و سرعین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است در همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو وزرای گردشگری و بهداشت و درمان، سفرا و روسای اتاق های بازرگانی به همراه فعالان و دست اندرکاران حوزه گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو حضور یابند.

به گفته رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی اردبیل علاوه بر وزرا، سفرا و... ۱۰ کشور عضو اکو، نمایندگان حوزه گردشگری و سلامت هشت کشور عربی و اروپایی نیز به صورت میهمان در این همایش حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به کشورهای میهمان دعوت شده به این همایش یادآور شد: براساس برنامه ریزی‌ها و موافقت‌های صورت گرفته کشورهای میهمان متشکل از سه کشور عربی حوزه خلیج فارس و پنج کشور اروپایی خواهند بود.

بذری تاکید کرد: برای این همایش وزرای گردشگری کشورهای اوکراین، گرجستان، قطر، عمان، کرواسی، بلاروس و عراق نیز دعوت شده‌اند تا در اردبیل حضور یابند.

وی برگزاری این رویداد مهم گردشگری را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل به خصوص ظرفیت‌های گردشگری سلامت عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز