خبرگزاری کار ایران

توشاک: بازی دادن به دژاگه و شجاعی اشتباه بزرگ من بود/ این عملکر برای ما نا امید کننده بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۱۸

سرمربی تراکتورسازی شجاعی و دژاگه را از مقصرین باخت تیمش به صنعت نفت می‌داند.

به گزارش ایلنا، جان توشاک پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: امروز عملکرد خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم بازی را ببریم. ما سه گل زدیم و برنده بازی بودیم. بعد از اینکه بازی 3 بر یک شد تغییراتی در تیم‌مان دادیم و من دو بازیکن ملی‌پوشم، دژاگه و شجاعی را وارد زمین کردم. به نظرم این یک اشتباه بزرگ بود و ما بازی را از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: ما حتی نتوانستیم با دو بازیکن ملی‌پوش‌مان بازی را تمام کنیم. یکی به خاطر اینکه کارت قرمز گرفت و نفر دوم هم به این دلیل که من فکر می‌کردم هنوز شرایط کامل برای بازی را ندارد. این می‌تواند خیلی سخت باشد که ما با 10 نفر بازیکن کار را ادامه دهیم. در آخر باید به تیم حریف تبریک بگویم، ولی برای ما این عملکرد ناامیدکننده بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به ضربات پنالتی پایان بازی خاطرنشان کرد: ما خودمان تصمیم گرفته بودیم و پنج نفر را برای زدن پنالتی انتخاب کردیم. به نظرم اصلاً مهم نیست که چه اتفاقی افتاد، چون پنالتی مانند شرط‌بندی است و 50-50. تنها چیزی که در پنالتی اهمیت دارد، دروازه‌بان شماست. من شاید دوست نداشته باشم پنالتی بزنم و وقتی ما در پنالتی بازی را از دست دادیم برای من ناامیدکننده نیست و نگرانم نمی‌کند. چیزی که من را نگران می‌کند این است که ما بازی را خوب شروع کردیم و با 11 بازیکنی که در زمین بودند، 3 بر یک از حریف پیش افتادیم، اما مشکل از جایی آغاز شد که ما دو تعویض انجام دادیم.

توشاک ادامه داد: در واقع این اشتباه ما بود وقتی دو بازیکنی که دو هفته با ما حضور نداشتند را به زمین فرستادیم. درباره دو بازیکن باتجربه‌مان صحبت می‌کنم که یکی از آنها از زمین اخراج شد و دیگری هم دوباره تعویض شد. اشکان را تعویض کردیم، چون او نتوانست انتظارات را برآورده کند. باید به خودم بگویم، «جان امروز دو اشتباه کردی و ما بازی را به حریف دادیم». باید از هواداران تراکتورسازی همین‌جا بابت اشتباهات‌مان عذرخواهی کنم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که «به نظر می‌رسد بازیکنانی را به خدمت گرفته‌اید که فوتبال‌شان رو به پایان است و اشکان دژاگه در جام جهانی بازی نکرد و مسعود شجاعی هم پا به سن گذاشته است»، گفت: مردم می‌توانند بازی را نگاه کنند و نظر بدهند در مورد اینکه چه کسی چگونه بازی کرد، اما من باید در این خصوص نظر بدهم. بعضی وقت‌ها مربی کارهایی انجام می‌دهد که جواب عکس می‌گیرد. گاهی وقت‌ها این تغییرات مثبت و گاهی منفی است. من تصمیم گرفتم بازی را بدون این دو بازیکن که دو هفته کنار ما نبودند، آغاز کنم و این تصمیم درست من بود. فکر می‌کردم وقتی 3 بر یک جلو هستیم، می‌توانیم با دو بازیکن باتجربه خود بازی را حفظ کنیم، اما این تصمیم اشتباه من بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص اینکه آیا با اشکان دژاگه به دلیل رفتارهایش پس از تعویض برخوردی انجام خواهد داد یا نه، تصریح کرد: من دوست ندارم هیچ برخوردی با او داشته باشم. وقتی شما بازیکن را از زمین خارج می‌کنید، نباید انتظار داشته باشید او بخندد و شاد باشد و بیرون بیاید.

توشاک درباره اینکه تکلیف حضور رامین رضاییان در تراکتورسازی چه شد و آیا این بازیکن هم به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه خواهد شد یا نه، اظهار داشت: من در این مورد چیزی نمی‌دانم!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز