خبرگزاری کار ایران

توشاک: برای پیروزی مقابل سایپا به میدان می‌رویم/ نتیجه تراکتورسازی مقابل استقلال ناامید کننده بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۷۰

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به مصاف تیم سایپا می‌رویم.

به گزارش ایلنا،جان توشاک در نشست خبری پیش از بازی با سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چیزی که برای بازی فردا بسیار مهم است، پیروزی در این دیدار است.
وی افزود: فکر نمیکنم بازیکن محروم و مصدومی داشته باشیم و خوشبختانه تمامی بازیکنانمان را در اختیار داریم.
سرمربی تیم تراکتورسازی درباره شناختش از سایپا خاطرنشان کرد: چیزی که همیشه من در کارم اهمیت می‌دهم این است که قبل از هر چیزی به تیم خودم فکر کنم و اولویت تیم خودم باشد. در حال حاضر هم سعی می کنیم مشکلات تیم خودمان را برطرف کنیم. هفته قبل بازی خوبی نبود و در طول هفته تمرکز کردیم که در بازی فردا به پیروزی دست پیدا کنیم.
توشاک تصریح کرد: بیشتر از اینکه نگران تیم حریف باشم نقاط ضعف و قوت تیم خودم برایم اهمیت دارد‌.
وی گفت: سیستمی که ما در ۳ هفته اخیر داشتیم از روز اول روی آن تمرین کردیم‌.‌در ترکیه بازی های دوستانه بدون مهاجم بازی کردیم. هفته پیش گل های بدی خوردیم و روز خوبی برای ما نبود و تمامی امید ما به بازی فرداست که به پیروزی برسیم. وقتی تیم شما اشتباهات فردی داشته باشد بدون توجه به سیستم تیم نتیجه نمی‌گیرد.
سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: همانطور که گفتم ما ۳ گل بد از استقلال خوردیم و می خواهیم این بازی را فراموش کنیم. وقتی روی یک اتفاق گل به خودی می‌زنیم اتفاق طبیعی نیست و نمی‌خواهم بیشتر روی این موضوع فکر کنم.
وی درباره عملکرد محسن فروزان گفت: ما ۵ بازی در پیش فصل انجام دادیم و به گلرم اعتماد دارم و معتقدم او دروازه‌بان خوبی است و به داشتن او افتخار می‌کنم.

جان توشاک اظهار داشت: آیا شما بازی‌های ما در ترکیه را دیدید؟ مشکل ما خط دفاعی نبود و مشکلات دیگری داشتیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: موضوع شجاعی و دژاکه مشکل بزرگ تیم ماست. ما وقتی از ترکیه برگشتیم ۶ بازیکن جدید به تیم ما اضافه شدند. مشکل ما این بود که بازیکنان جدید از نظر بدنی با بقیه متفاوت بودند. ۲ بازیکن ملی‌پوش ما بازیکنان با تجربه و خوبی هستند ولی ۴ هفته از بازیکنانی که کنار ما تمرین کردند عقب تر هستند. ما باید سخت کار کنیم تا این بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند. اتفاق طبیعی این بود که پیش از فصل این بازیکنان کنار ما بودند ولی ما این کار را انجام ندادیم و این اشتباه ما بوده و حال نیاز به زمان داریم.
وی ادامه داد: زمانی که در اردوی پیش از فصل بودیم من از بازیکنانم شناخت پیدا کردم ولی با حضور بازیکنان جدید به زمان کافی نیاز داریم تا به شناخت کافی دست یاببم تا با تیم هماهنگ‌تر شوند‌. من در کشورهای مختلفی حضور داشتم و موضوع هماهنگی بازیکنان امر مهمی است.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره حضور تماشاگران در بازی فردا گفت: زمانی که شما در خانه بازی دارید یک چالش جدید را تجربه میکنید و این برای ما بسیار شیرین است و میتواند تجربه خوبی باشد. ما نیاز داریم که از بازیکنانمان حمایت شود تا به نتایج مورد نیاز دست یابیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز