خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

هدف دولت صیانت از واحدهای تولیدی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۳۸

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف دولت صیانت و حفاظت از واحدهای تولیدی در حال کار است.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در بازدید از واحد ریسندگی حریر نخ اصفهان افزود: این شرکت با تکیه بر توان نیرو و استعداد داخلی توانست بعد از این که در آستانه تعطیلی مطلق قرار گرفته بود، به کار خود ادامه دهد. مدیران این شرکت تجربه، نیرو و استعداد خود را در جهت اشتغال، کار و تولید به کار گرفتند که این مساله در اصفهان به یک فرهنگ تبدیل شده است.

سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی امروز همچنین در بازدید از شرکت داروسازی فارابی اصفهان گفت: شرکت های داروسازی خواهان افزایش سرمایه در گردش هستند تا مشکلات آن ها حل شود. 

به گفته وی در صورت افزایش سرمایه در گردش شرکت های داروسازی علاوه بر حل مشکلاتشان، به ارتقای کیفیت محصولاتشان منجر می شود. 

محسنی بندپی با اشاره به اینکه امکان افزایش تعرفه و تجدید نظر برای آن در حوزه دارو بسیار کم است، تصریح کرد: به همین دلیل برخی شرکت‌های داروسازی دچار ضرر و زیان مالی شدند اما با این وجود به دلیل برنامه ریزی‌های خوب، شاهد توسعه این شرکت ها در کشور بوده ایم. تامین دارو و حفظ کیفیت آن یکی از مسایل راهبردی در نظام ارایه خدمات سلامت است. کیفیت و استاندارد محصولات داروسازی باید بالا باشد تا بتوان اعتماد عمومی را نسبت به آن جذب کرد. 

وی با بیان اینکه دشمن در حوزه رسانه‌ای تلاش می‌کند تولیدات ایرانی را فاقد کیفیت معرفی کند، افزود: عده‌ای خواسته یا ناخواسته داخل کشور به این موضوع دامن می‌زنند در حالیکه این مسایل نباید در جامعه پمپاژ شود. 

محسنی بندپی کیفیت محصولات و شرایط این مجموعه داروسازی را مطلوب خواند و تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد سبد دارویی کشور را آنتی‌بیوتیک‌ها شامل می‌شوند که ۶۰ درصد آن در این شرکت تولید می شود. 

وی با اشاره به زیان ۶۸۰ میلیارد ریالی این شرکت در سال گذشته، اضافه کرد: مدیران این مجموعه می توانستند با برخی صرفه‌جویی‌ها و بی‌دقتی‌ها کیفیت را فدا کنند ولی این کار را به خاطر حفظ اعتماد مردم و استانداردها و حساسیت دارو انجام ندادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز