خبرگزاری کار ایران

مهابادی: سپاهان مدعی قهرمانی جام حذفی است/ تدافعی بازی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۱۷۵

داود مهابادی از حریف فردای شهرداری ماهشهر به عنوان تیمی خوب و مدعی یاد و تأکید کرد که تیمش در این مسابقه رو به بازی تدافعی نخواهد آورد.

به گزارش ایلنا، داوود مهابادی در نشست خبری مسابقه تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: از اینکه در اصفهان هستم خوشحال هستم و با تیمی بازی داریم که خودم فوتبالم را در آن شروع کردم.

وی افزود: سپاهان از مدعیان هر دو جام است و مربی خوبی دارد و تیم خوبی هستند؛ بازی برای ما دو جنبه دارد و هم می‌تواند یک تجربه خوب برای ما باشد و هم می‌توانیم توانایی‌های خودمان را بروز دهیم.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر تصریح کرد: علی‌رغم اینکه در لیگ یک نتیجه خوبی نگرفتیم، ولی برای این بازی انگیزه داریم و شانس سپاهان روی کاغذ خیلی بیشتر است ولی ما هم تلاش می‌کنیم که بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: به لحاظ نفراتی که در زمین حضور دارند، حریف باتجربه‌تر و حرفه‌ای تر از ما هستند؛ برای دفاع کردن به میدان نمی‌رویم و بازی را انجام می‌دهیم که از طریق تجربه آن شرایط ما را در لیگ یک تثبیت کند.

مهابادی ادامه داد: شانس سپاهان بیشتر است ولی ما هم ناامید نیستیم و برای شکست به میدان نمی‌رویم و هرکسی بهتر از موقعیت‌هایتش استفاده کند، پیروز می‌شود؛ در کل فکر می‌کنم بازی خوبی شود و سعی می‌کنیم نمایش خوبی داشته باشیم و زیاد به اینکه به دنبال شگفتی باشیم، فکر نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه هر مرحله از مسابقات قرعه‌کشی می‌شود، گفت: طرح جالبی است ولی با این طرح جام‌حذفی تبدیل به جام شانس‌ها می‌شود و ممکن است هر تیمی با هر تیم دیگری بازی کند و دیگر پیش‌بینی مسابقات سخت می‌شود؛ این طرح بهتر است و شانس در آن خیلی دخیلی خواهد بود و به جذابیت مسابقات اضافه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز