خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ارشاد؛

رئیس سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۹۶۸

وزیر ارشاد در حکمی محسن جوادی را به‌عنوان رئیس سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محسن جوادی آمده است:

«به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر سی‌ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ۱۳۹۸ و ضرورت تحقق مصوبات شورای سیاست‌گذاری، با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند فرهنگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در سایه همکاری و مشارکت تشکل‌های حوزه نشر و همراهی مدیران و همکاران در معاونت امور فرهنگی و موسسه مجری و تعامل با سازمان های فرهنگی مرتبط در برگزاری هر چه مطلوب تر این رویداد بزرگ فرهنگی موفق باشید.»

شایان ذکر است، محسن جوادی عضو هیات علمی دانشکده الهیات قم با مرتبه استادی است. او مدرک دکترای خود را از دانشگاه تربیت مدرس در رشته فلسفه و حکمت متعالیه گرفته است. همچنین کارشناسی ارشد الهیات؛ فلسفه و کلام اسلامی دارد. جوادی در زمینه‌های فلسفه اسلامی، فلسفه اخلاق و کلام اسلامی صاحب تخصص است و از این رو در فرااخلاق، فلسفه غرب، اخلاق و فلسفه اخلاق سابقه تدریس دارد. کتاب‌های «مساله باید و هست»، «درآمدی بر خداشناسی فلسفی» و «نظریه ایمان» از آثار او هستند. جوادی همچنین «دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» بوده است.

مسئول روابط بین‌المللی دانشگاه قم، مدیر گروه فلسفه و اخلاق در دانشگاه قم، دبیر کنفرانس بین‌المللی فلسفه دین، دبیر کنفرانس بین‌المللی شهید بهشتی، سردبیر مجله علمی پژوهشی به زبان انگلیسی، عضو هیات امنای دانشگاه ادیان و... نیز بخشی دیگر از  سوابق معاون جدید فرهنگی وزارت ارشاد عنوان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز