خبرگزاری کار ایران

ادامه حمله اعضای کاخ سفید به کتاب جدید باب وودوارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۶۶۵

چندین مقام پیشین کاخ سفید به کتاب جنجالی روزنامه‌نگار کهنه‌کار آمریکایی درباره اسراسر کاخ سفید تاختند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، چندین مشاور پیشین و فعلی کاخ سفید روز گذشته -سه‌شنبه- در برابر «باب وودوارد» روزنامه‌نگار کهنه‌کار آمریکایی، از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده دفاع کردند. این در حالی است که تنش‌ها بر سر آخرین کتاب وودوارد میان رئیس‌جمهوری ایالات متحده و روزنامه‌نگار افشاگر پرونده واترگیت بالا گرفته است. 

«راب پورتر» سرپرست پیشین کارکنان کاخ سفید و «گری کوهن»، مشاور ارشد اقتصادی پیشین کاخ سفید، از جمله کسانی هستند که به کتاب وودوارد، «ترس: ترامپ در کاخ سفید»، حمله کرده‌اند. این در حالی است که این دو یکی از منابع احتمالی کتاب این خبرنگار کهنه‌کار تلقی می‌شوند.

این دو مقام پیشین کاخ سفید در بیانیه‌هایی جداگانه روایت این کتاب را مورد انتقاد قرار دادند. در کتاب وودوارد وضعیت کلی دولت ترامپ بسیار آشوبناک توصیف شده است. 

در متن بیانیه کوهن آمده است: «این کتاب به‌درستی تجربه من از کاخ سفید را ترسیم نمی‌کند. به خدمت در دولت ترامپ افتخار می‌کنم و همچنان از رئیس‌جمهوری و سیاست‌های اقتصادی‌اش حمایت خواهم کرد.»

پورتر درباره این کتاب گفت: «زمانی که در کاخ سفید مشغول به کار بودم، تمام تلاشم این بود که به بهترین شکل به ترامپ خدمت کنم و کمک کنم بتواند به موفقیت دست یابد؛ وودوارد در کتابش اعتنایی به این موفقیت‌ها ندارد.»

در مجموع، ۱۰ شخصیت که در این کتاب نامشان برده شده به اعتبار کتاب وودوارد تاخته‌اند و بر وفاداری‌شان به رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرده‌اند. 

این در حالی است که وودوارد در مصاحبه‌ای با روزنامه «نیویورک‌تایمز» گفت: «یک فرد کلیدی در دولت با من تماس گرفت و گفت اینجا همه می‌دانند که آنچه شما می‌گویید عین حقیقت است و هزار درصد صحت دارد. البته این فرد بعدا به‌صورت علنی به کتاب من حمله کرد. از این قضیه خوشحال نیستم، اما باید لبخند بزنم، ‌چراکه در نهایت، حقیقت خود را نشان خواهد داد.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز