خبرگزاری کار ایران

واژگونی یک دستگاه تریلر حامل بیل مکانیکی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۹۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل بیل‌مکانیکی در نیمه شب گذشته خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 3:32 بامداد یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر با بار بیل میکانیکی، در خیابان تهرانپارس، بلوار وفادار، ابتدای بلوار پروین به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه و جرثقیل 55 تنی سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند، ادامه داد: به دلیل واژگونی این تریلر ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود و عوامل پلیس راهور به همراه جرثقیل خود برای بازگشایی مسیر در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: یک دستگاه تریلر که بیل مکانیکی حمل می‌کرد در مسیر شمال به جنوب خیابان استخر در حال حرکت بود که بعد از عبور از پل بدون این که با پل برخوردی داشته باشد به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و با جدول کنار خیابان برخورد و در ابتدای بلوار پروین واژگون می‌شود.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه این تریلر با هیچ خودرو و عابری برخورد نمی‌کند و این حادثه مصدومی در پی نداشت. آتش‌نشانان بعد از مدتی تلاش با جرثقیل 55 تنی هر دو دستگاه خودرو را به حالت اولیه برگردانده و با کمک عوامل پلیس راهور به محل دیگری منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز