خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

نجات بیش از ۱۰۰ نفر از حریق در برج بهار

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۶۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: نیروهای آتش‌نشانی بیش از ۱۰۰ نفر را در برج اداری تجاری بهار نجات دادند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۴:۲۹ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع اداری تجاری در خیابان بهار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شوند،‌ اظهار داشت: محل حادثه یک واحد ۱۵  الی ۲۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان ۱۰ طبقه تجاری بود که در آن لوازمی که در جشن‌های تولد استفاده می‌شود نگهداری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این مغازه کاملا شعله‌ور بود، تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند آتش‌ این مغازه به ۴ مغازه مجاور نیز سرایت کرده بود و دود بسیار غلیظی طبقات بالایی را فراگرفته بود. خبرهای اولیه حاکی از این بود که تعدادی از شهروندان در این ساختمان محبوس هستند. یک گروه از آتش‌نشانان به طبقات بالایی رفته و به جستجوی افراد محبوس پرداختند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان در حین عملیات خاموش کردن آتش با جسد سوخته یک مرد جوان در حدود سی سال مواجه شدند. که در همان مکان اولیه آتش‌سوزی قرار داشت. این فرد به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی با اشاره به افرادی که در این پاساژ محبوس بودند، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از کسانی که در این پاساژ حضور داشتند با تلاش آتش‌نشانان بسلامت از این مرکز خرید خارج شدند البته چند نفر نیز دچار دود گرفتگی شدند که توسط عوامل اورژانس مورد معاینه قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: در حال حاضر آتش خاموش شده و از سرایت و گسترش آن به دیگر مغازه‌ها و طبقات این مرکز تجاری جلوگیری شد و نیروهای آتش‌نشانی در حال جستجوی نهایی برای یافتن افراد گرفتار شده در این حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز