خبرگزاری کار ایران

گزارش ویژه رسانه ازبکستانی

کی روش و کوپر را باهم مقایسه نکنید!

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۳۷

تیمهای ایران و ازبکستان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران امشب در چارچوب یک دیدار تدارکاتی به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار به انجام می رسد. یکی از رسانه های ازبکستانی در گزارشی به سرمربیان دو تیم پرداخت و درباره آنها صحبت کرد که در ادامه متن این گزارش را می خوانید:

 "ما خیلی برای این مسابقه هیجان داریم. با بهترین تیم قاره کهن بازی داریم که در جام جهانی هم نمایش قابل قبولی داشت. از طرفی کوپر هم کار خودش را به درستی انجام می دهد. هواداران انتظار زیادی از تیم دارند.

 کوپر با مصر در جام جهانی بوده و تیمهای خارجی بزرگی را هدایت کرده است. با این حال مردم باید به حرف کوپر گوش دهند و کمی صبر داشته باشند.خیلی ها امروز کی روش و کوپر را باهم مقایسه می کنند اما این مقایسه اشتباه است. چرا که کی روش چندین سال است در فوتبال‌اسیا کار می کند و در ایران حضور داشته است. بازیکنانی که او کشف کرده هنوز بازی می کنند. به خاطر همین کی روش تا وقتی که این نسل هست در تیم ملی ایران می ماند.

کوپر هم سابقه حضور در آسیا را دارد اما هیچ ربطی به الان ندارد. کی روش به یک باره ایران را تیم بزرگی نکرد. او موفق شد آنها را در یک سطح بالا نگه دارد. شما نگاه کنید که اسپانیا و پرتغال چگونه مقابل ایران خسته شدند. کوپر گفته که می تواند توانایی فنی تیم را در ماه های پیش رو افزایش دهد. تغییر دادن بازیکنان به این سرعت خیلی سخت است و باید زمان را لحاظ کرد.

وقتی که مسابقات مقدماتی بعدی آغاز شود می شود این دو را مقایسه کرد. تا آن زمان این دو متخصص در پست های خود باقی می مانند. با این حال نتایج جام ملت ها هم تاثیرگذار است ولی اگر هر دو بمانند آن زمان می شود گفت که کدام یک بهتر هستند. بنا به دلایلی مبلغ قرارداد کوپر اعلام نشد اما کی روش یک و نه دهم میلیون یورو دریافت می کند. مشخصا کوپر از کی روش دریافتی کمتری دارد. به خاطر اینکه کی روش تحرک  بیشتری دارد. حال باید منتظر بنشینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز