خبرگزاری کار ایران

من تصمیم می گیرم چه کسی پنالتی بزند

کوپر: مقابل ایران از بازیکنان جدید استفاده می کنیم/ بازی های این تیم در جام جهانی را دیده ایم؛ آنها خیلی قدرتمند هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۹۶۴

سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هکتور کوپر در نشست خبری پیش از بازی با ایران اظهار داشت‌: فردا دومین بازی خودمان را انجام می دهیم و تصمیم گرفتم یک سری مسائل را تکرار کنم. فردا سابقه ای داریم که باید از بازیکنان جدیدی استفاده کنیم. بازیکنانی که در بازی قبل اجازه حضور نداشتند حالا به میدان می روند و شما آنها را می بینید.

وی در ادامه افزود: بازی های ایران در جام جهانی را دیده ایم. آنها خیلی قدرتمند هستند. کارلوس کی روش سالهاست که با آنها کار می کند. من برای بازی فردا منتظر خواهم بود. از بازیکنانم می خواهم که متحد باشند و یک تیم باشند. ما باید در این بازی های دوستانه برای مسابقات جام ملت ها و همچنین جام جهانی آماده شویم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در پاسخ به این سئال که مقابل ایران هجومی بازی می کنند یا خیر گفت: مقابل سوریخ نوعی از بازی را تست کردیم. این بدان معنی نیست که فردا هجومی بازی می کنیم. همه مربیان طرز نگاه خاص خود را دارند. بعضی ها دفاع را دوست دارند و بعضی دیگر حمله را. شخصا اول یک دفاع قدرتمند را دوست دارم. اما این به این معنی نیست که دفاعی بازی می کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازیکنان لژیونر ما هم اضافه شده اند و روی آنها مطالعه کرده ام. امیدوارم پیشرفت قابل لمسی در بازی ما مقابل ایران نسبت به دیدار با سوریه مشاهده کنیم.

کوپر درباره اختلاف پیش آمده در بزای برابر سوریه به خاطر زدن ضربه پنالتی اذعان داشت: می خواهم سوال درباره پنالتی را روشن کنم. من تصمیم می گیرم که چه کسی پنالتی بزند. مارات بیکمائف یا اوتابک شوکوروف. آنها باید از تصمیمات من اطاعت کنند. من گفتم که بیکمائف بزند. اما دیگران این را نمی دانستند. این اختلاف نیست.

وی درباره اینکه در تیم ازبکستان هم رهبری مثل محمد صلاح دارد یا خیر گفت: بازیکنانی در تیم من با نامهای مشابه وجود دارند. فعلا در ابتدا کمی در این باره ترس دارم و خودم باید آنها را بر اساس پست تشخیص دهم. قبل از اینکه بیایم برخی از اسمها را می دانستم. مثل اسماعیلوف یا کریمتس و ...

 گفت: از هواداران می خواهم تا صبور باشند. تماشاگران می خواهند تا ما در جام جهانی بازی کنیم. هر چیزی ممکن است و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز