خبرگزاری کار ایران

زیدان یک قدم به منچستر نزدیک‌تر شد/ ارائه لیست خرید برای شیاطین

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۹۵

زین‌الدین زیدان نام بازیکنانی که در منچستریونایتد می‌خواهد را آماده کرده است.

به گزارش ایلنا، این مربی سابق رئال مادرید به دوستانش گفته که اگر بحران منچستریونایتد و ژوزه مورینیو از کنترل خارج شود، منتظر تماس سران باشگاه یونایتد خواهد بود.

اد وودوارد، معاون اجرایی باشگاه گفته که آنها همچنان از مورینیو حمایت می‌کنند اما زیدان منتظر فرصت است تا مربی این تیم شود. او یک فهرست از بازیکنانی تهیه کرده که می‌خواهد آنها را به اولدترافورد ببرد تا اوضاع این تیم را متحول کند.

در این فهرست نام تونی کروس از رئال مادرید، تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ، خامس رودریگس بازیکن رئال که به بایرن قرض داده شده و ادینسون کاوانی از پاری سن‌ژرمن دیده می‌شود.

زیدان اشتیاق فراوانی به مربیگری در لیگ برتر دارد و باشگاهی مانند یونایتد رویای او را به تحقق خواهد رساند.

سران یونایتد هم از علاقه این اسطوره فرانسوی خبر دارند. او در تابستان امسال پس از سه قهرمانی در لیگ قهرمانان، از رئال مادرید جدا شد و مقامات منچستریونایتد به خوبی می‌دانند که او تا ابد بیکار نخواهد بود.

از سوی دیگر، مورینیو می‌داند که فرصت برای شکست کم است و او همچنین باید صعود منچستریونایتد از گروهش در لیگ قهرمانان را رقم بزند، گروهی که یوونتوس و والنسیا هم در آن هستند. هر لغزشی می‌تواند باعث شود زیدان جای او را بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز